تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب : 68895
نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی گفت: روابط عمومی ها به عنوان هدایتگران افکار عمومی باید برای پیشبرد اهداف بخش کشاورزی، فرصت سازی و جریان سازی کنند.
باید برای پیشبرد اهداف کشاورزی جریان سازی کرد
به گزارش زیست آنلاین، تارنمای وزارت جهاد کشاورزی، حجت الاسلام سیدرضا تقوی در دیدار با رییس و مدیران مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارتخانه افزود: روابط عمومی ها باید آینده نگر، باانگیزه و با سازماندهی آگاهی بالا بتوانند بسترساز فعالیت های همه سطوح مدیران باشند.
تقوی اضافه کرد: باید از قدرت افکار عمومی به عنوان یکی از مولفه ها و پیشران های سیاست ها و برنامه ها برای همراه کردن و پیش بردن سیاست های بخش کشاورزی در جامعه نظیر برنامه های الگوی کشت و اصلاح الگوی مصرف بهره گیری کرد.
وی تصریح کرد: برای پیشبرد اهداف و سیاست های نظام در بخش کشاورزی و توسعه فرهنگ جهادی، لازم است از ابزارهای فرهنگی، رسانه ها، تریبون های مختلف و فضای مجازی استفاده شود.
تقوی مهمترین رسالت حوزه نمایندگی ولی فقیه در این دوره را تبیین، حمایت و پشتیبانی از اهداف و ماموریت های بخش کشاورزی در تحقق سیاست های کلی نظام در بخش کشاورزی بویژه در زمینه امنیت غذایی و اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و افزود: توجه به فرهنگ کشاورزی با هدف ارتقای جایگاه و منزلت اجتماعی مشاغل مختلف کشاورزی در جامعه ضروری است.
رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی نیز در این دیدار گفت: با توجه به سابقه و نگاه فرهنگی نمایندگی ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی انتظار می رود در دوره جدید صدای کشاورز و فرهنگ کشاورزی در جامعه تقویت شود.
شاهرخ رمضان نژاد اضافه کرد: حوزه نمایندگی ولی فقیه از طریق تعامل با دستگاه های حاکمیتی نظیر رسانه ملی و بهره گیری از تریبون های مختلف، امکان تبیین برنامه ها و پشتیبانی از دستاوردهای بخش کشاورزی مانند خودکفایی گندم و افزایش خوداتکایی در تولید شکر را دارد.
به گزارش ایرنا، رهبر معظم انقلاب اسلامی بهمن ماه امسال در حکمی حجت‌الاسلام تقوی را به‌عنوان نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی منصوب کردند.
تقوی پیش از این ریاست شورای سیاستگذاری ائمه جمعه و نماینده دامغان در دور دوم و تهران در ادوار چهارم و پنجم مجلس شورای اسلامی را برعهده داشت.
پیش از این حجت السلام حسن عالمی به عنوان نمایندگی ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی فعالیت می کرد. / منبع: ایرنا

https://zistonline.com/vdcftcdv.w6dc1agiiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما