تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۰۱
کد مطلب : 68831
دبير علمي اولین اجلاس هم انديشي وزارت نيرو با متخصصان علوم آب و محيط زيست گفت: با برگزاري اين اجلاس، زمينه همکاري بيشتر بين وزارت نيرو و کارشناسان علمي آب کشور تقويت مي شود.
ارائه 213 متن سياستي در اجلاس هم انديشي وزارت نيرو با متخصصان آب
به گزارش زیست آنلاین، "بنفشه زهرايي" عضو هيات علمي دانشگاه تهران و دبيرعلمي نخستين اجلاس هم‌انديشي وزارت نيرو با متخصصان علوم آب و محيط زيست برگزاري اين اجلاس را سبب تقويت زمينه همکاري بيشتر بين وزارت نيرو و کارشناسان علمي آب کشور دانست و اظهار داشت: فراخوان اين اجلاس ۲۵ دي ماه جاري منتشر شد و متقاضيان فرصت داشتند تا ۳۰ بهمن ماه جاري متون سياستي خود را به دبيرخانه اجلاس ارائه کنند.
وي با بيان اين مطلب که اين متون سياستي توسط کميته علمي متشکل ازاعضاي هيات علمي دانشگاه ها و کارشناسان خبره صنعت آب کشور مورد داوري و ارزيابي قرار گرفته است، افزود: تعدادي از اين متون براي ارائه شفاهي و برخي نيز براي درج در مجموعه متون سياستي اجلاس انتخاب شده است.
زهرايي با اشاره به اينکه در گام اول ۳۵۰ متن سياستي به دبيرخانه اجلاس ارسال شده است که بسياري از اين متون به دليل کوتاهي زمان مطابق فرمت نبوده است، افزود: از بين متون ارسالي ۲۱۳ متن در روال داوري قرار گرفت که از اين تعداد ۸۷ متن براي ارائه شفاهي در زمان برگزاري اجلاس انتخاب شد و ۸۰ متن نيز براي درج در مجموعه متون اجلاس بر روي لوح فشرده منتشر شد.
وي هدف از برگزاري اين اجلاس را ارائه ايده هاي سياستي از سوي کارشناسان و خبرگان صنعت آب کشور در خصوص بندهاي برنامه وزير نيرو براي بخش آب کشور دانست و اضافه کرد: با ارائه اين ايده ها در اجلاس،‌ زمينه همکاري بين وزارت نيرو و بخش آب کشور با کارشناسان در آينده تقويت و گفتماني بين آنان ايجاد مي شود./منبع: پاون

 

 

 

https://zistonline.com/vdcfycdv.w6dcmagiiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما