تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۳۳
کد مطلب : 68533
به نظر می‌رسد ICO میلیارد دلاری تلگرام وارد فاز جدیدی شده است. روز ۲۸ بهمن ماه، طبق سند رسمی منتشر شده، پیام رسان محبوب تلگرام ۸۵۰ میلیون دلار سرمایه اولیه جذب کرده است.
فاز جدید ارز دیجیتال تلگرام
به گزارش زیست آنلاین، روز گذشته سندی به امضای مدیرعامل تلگرام، پاول دورف و تأیید برادرش، نیکولا در سایت رسمی کمیسیون بورس و تبدلات ایالات متحده (SEC) مبنی بر جذب سرمایه برای توسعه بلاک چین TON و پیام‌رسان تلگرام به ثبت رسید. این سهام بهادار با عنوان «توافقنامه خرید برای ارز دیجیتال» امضا شده بود.
مبلغ جمع آوری شده به احتمال قوی مختص به پیش فروش اولیه و خصوصی ارز دیجیتال تلگرام است. همان‌طور که ارز دیجیتال چند هفته پیش گزارش داده بود، در این عرضه اولیه (ICO) خصوصی که سرمایه داران بزرگ در آن شرکت می کنند، توکن های شبکه تلگرام، Gram، به تعداد انبوهی واگذار می‌شود. هدفگذاری این عرضه خصوصی جمع آوری ۶۰۰ میلیون دلار سرمایه بود اما ظاهراً با تقاضای بالا این رقم تا ۸۵۰ میلیون دلار افزایش یافته است.
طبق برنامه تلگرام، قرار بر این بود که قبل از عرضه عمومی توکن ها، در یک عرضه خصوصی با شرکت ثروتمندان و سرمایه گذاران بزرگ، حداقل ۶۰۰ میلیون دلار سرمایه جذب شود. تخمین زده می‌شود که در پیش فروش عمومی چیزی در حدود ۱٫۱۵ میلیارد دلار سرمایه جذب شود که با مبلغ پیش فروش خصوصی جمعاً به رقم ۲ میلیارد دلار برسد.
هنوز زمان عرضه عمومی توکن های گرام مشخص نیست اما به احتمال قوی در ماه آینده میلادی، یعنی مارس شاهد این اتفاق بزرگ باشیم. دورف فعلاً هیچ اظهار نظری در این باره نکرده است.
در هر صورت، به نظر می‌رسد که بزرگ‌ترین عرضه اولیه سکه (ICO) تاریخ وارد فاز جدیدی شده است. حتی مبلغی که فعلاً در پیش فروش خصوصی جمع آوری شده، بالاتر از بسیاری از ICO های بزرگ است.
به دلیل محبوبیت تلگرام و رضایت زیاد کاربران از آن، انتظار و تقاضا برای توکن های تلگرام بی سابقه بوده است. همین تقاضا باعث ورود موارد مجرمانه از قبیل ICO های کلاهبرداری تلگرام شده است. ارز دیجیتال چند هفته پیش درباره کلاهبرداری های احتمالی هشدار داده بود.
جدا از پروژه اصلی، تلگرام در تلاش است که در کنار پیام‌رسان، خدمات جدیدی را ارائه دهد:
    ذخیره سازی فایل‌ها به صورت غیرمتمرکز
    یک سرویس پروکسی برای ایجاد سرویس‌های V.P.N غیرمتمرکز
    خدماتی برای قراردادهای هوشمند، برنامه‌های غیرمتمرکز و مرورگرهای وب امن
    پرداخت‌های همتا به همتای درون برنامه‌ای
طبق گزارش عملکرد لو رفته، تلگرام تا چهار ماه آخر سال ۲۰۱۸ کیف پول رسمی گرام را ارائه خواهد داد و پیش‌بینی می‌شود که خدمات اصلی تا سال ۲۰۱۹ شروع به کار کنند.
علاوه بر اینها، در سال جاری محصولات جدید دیگری هم عرضه خواهد شد.
به گزارش ایبنا، در اوایل این ماه، تلگرام نسخه جدیدی از تلگرام را به نام تلگرام X منتشر کرد که با توجه به سرعتش، مورد استقبال قرار گرفت.

 

 

 

https://zistonline.com/vdcexn8p.jh8vxi9bbj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما