تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۷:۰۰
کد مطلب : 68400
زیست آنلاین: کارشناسان صنعت فناوری خورشیدی اظهار دارند که در سال ۲۰۱۸، مدل های c-Si با ولتاژ بالا، سهم بازار بیشتری را به خود اختصاص خواهند داد، و بیشتر تولید و توزیع خواهند شد.
انرژی خورشیدی: فناوری بهتر سال 2018!
به گزارش زیست آنلاین: امروزه انرژی خورشیدی ارزان تر از همیشه است. می توان گفت تقریبا هر ماه یک صنعت جدید "با رعایت اصول زیست محیطی" تنظیم می شود. در سپتامبر ۲۰۱۷، وزارت انرژی ایالات متحده اعلام کرد که در نظر دارد تا سال ۲۰۲۰  تولید صنعت خورشیدی ایالات متحده را به میزان ۰.۰۶ دلار در هر کیلووات ساعت در سال برساند.

مناقصه ی خورشیدی برای یکی از تاسیسات ۳۰۰ مگاواتی در عربستان سعودی، با قیمت ۰.۱۷۹ دلار در هر کیلووات ساعت در نظر گرفته شده بود اما این رکورد در ماه نوامبر با قیمت پایین تر ۰.۱۷۷ دلار در هر کیلووات ساعت در مکزیک  شکسته شد.

انرژی خورشیدی یکی از گزینه های جدید ارزان قیمت برای تولید برق است به خصوص در مقایسه با هزینه های بسیار زیاد ژنراتورهای سوخت فسیلی این اختلاف کاملا محسوس می باشد، علاوه بر آن انرژی خورشیدی، میزان ظرفیت تولید را سریعتر از هر سوخت دیگر افزایش می دهد.

اکثر تحلیل گران پیش بینی می کنند که در سال ۲۰۱۷ ظرفیت تولید انرژی خورشیدی در حدود ۱۰۰ گیگاوات باشد و انتظار می رود تا سال ۲۰۱۸ این روند رو به رشد و اقتصادی ادامه یابد.

سخنگوی JinkoSolar، گفت: PERC به یک تکنولوژی بالغ است و قرار است در تولید انبوه تولید بشود"، در واقع مدل های c-Si سهم بیشتری از بازار را به دست آورده اند و این روند تا سال ۲۰۱۸ ادامه خواهد یافت.

David Chang مدیر فروش شرکت &#۳۹;Solar Business&#۳۹; در شرکت ال جی الکترونیک گفت: "ال جی بر روی فناوری Mono- c-Si سرمایه گذاری کرده است و همچنان در نظر دارد تا این روند را ادامه دهد؛ زیرا از نظر هزینه دارای ارزش های بی شماری برای مشتریان بوده و بهره وری فراوان را به ارمغان می آورد.

پروژه های انرژی خورشیدی همچنان به سمت سیستم های بزرگتر پیشروی خواهند کرد، به طوری که امروزه، ولتاژ های بالاتر سهم خود را در بازارهای بزرگ و مقیاس های کلان کالای مصرفی به دست آورده اند.

این شرکت در حال حاضر دارای قدرتمند ترین رشته ها با قدرت ۱۲۵ کیلووات است که حتی می تواند طراحی یک بلوک قدرت ۱۲ مگاواتی را به دست بگیرد و حداکثر بهره وری (۹۹ درصد) را نیز حفظ نماید. / منبع: renewableenergyworld

 

https://zistonline.com/vdchvkn-.23n6vdftt2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما