تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۷:۰۰
کد مطلب : 68205
زیست آنلاین: راه کار جدید آمریکا در زمینه کاهش مصرف مواد غذایی، محصولات بی شماری را برای کمک به افراد نیازمند، تامین خواهد کرد.
آمریکا درجهت کاهش اتلاف مواد غذایی تلاش می کند
به گزارش زیست آنلاین: لایحه ای که به تازگی از طریق اجرای پروسه های قانونی در Wisconsin به تصویب رسیده است، کشاورزان را قادر می سازد تا محصولات بی شماری را برای کمک به افراد نیازمند، تامین کنند.

Wisconsin ممکن است برای لبنیاتش شناخته شده باشد، اما یکی از تولید کنندگان اصلی سیب زمینی، ذرت شیرین، لوبیا سبز، نخود فرنگی، هویج و خیار بوده و همواره یکی از حوزه های پرورش گیاهی برتر کشور را نیز در بر دارد.

در حال حاضر ۴۰ درصد مواد غذایی تولید شده در آمریکا به زباله تبدیل می شود. به طوری که حتی پس از برداشتن مقادیر تولید، محصولات فراوانی برای بسیاری از تولید کنندگان در این منطقه باقی می ماند. بنابراین این لایحه با هدف اختصاص دادن بخشی از این مواد به نیازمندان، به صورت رایگان تصویب شد. در حال حاضر کشاورزان مقدار زیادی از مواد غذایی باقی مانده را به بانک های مواد غذایی تحویل می دهند، Krug توضیح داد: "این ایده نیازمند به تولید بیشتر و تمایل کشاورزان به اهدای بیشتر نیز می باشد".

بر اساس گزارش سال ۲۰۱۶ توسط ReFed، که در زمینه کاهش زباله های مواد غذایی متمرکز است، به طور کلی، حدود ۲۰.۲ میلیارد پوند از تولیدات هرگز به زنجیره عرضه و مصرف نخواهد رسید.

این برای کشاورزان بسیار مشکل است که با تقاضای بازار در هر فصل مطابقت کنند. علاوه بر آن در بعضی موارد ممکن است ارزش صرف زمان و مال را نیز نداشته باشد. / منبع: modernfarmer

https://zistonline.com/vdcamuni.49naw15kk4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما