تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۰۰
کد مطلب : 68168
زیست آنلاین: کیت های جدید تولید شده به نام "بازگشت به ریشه ها" یک ایده خلاقانه برای تولید گوجه فرنگی، فلفل، قارچ و بیشتر سبزیجات در داخل خانه، به روش کاملا ارگانیک و طبیعی و بدون هیچ گونه مواد سمی آلوده کننده می باشند.
مواد غذایی آشپزخانه خود را با کیت های باغبانی پرورش دهید!
به گزارش زیست آنلاین، یک شرکت با تولید محصولاتی جالب به نام "Back to the Roots" تعدادی از کیت های باغبانی را به فروش می رساند و موجب می شود تا محصولات تازه ارگانیک به رژیم غذایی شما افزوده شود و گلدان های زیبایی را نیز به پنجره ی آشپزخانه شما اضافه خواهد کرد.

این محصول ارائه شده در بازار، این امکان را فراهم می کند تا حتی در شرایط آب و هوایی نا مساعد نیز بتوان به تولید محصولات کاملا ارگانیک و سالم برای مصرف خانگی پرداخت.

بنابر آنچه پیش تر نیز اشاره شد این محصول شامل بذر های ارگانیک ریحان، سیب زمینی، نعناع و مریم گلی و بسیاری از محصولات کشاورزی و باغبانی می باشد، همچنین خاک ارگانیک و طبیعی به شما اجازه می دهد تا بدون مواد شیمیایی و پیوند، به شکل کاملا طبیعی به تولید محصولات کشاورزی بپردازید.

نکته قابل توجه آن است که این شرکت، تولید تعدادی از گیاهان آبی را نیز در خود جای داده است که می توان آن ها را در داخل یک شیشه بزرگ قرار داد و تنها یک بار در هفته آن را پر از آب نمود.

این گلدان متخلخل ترکیبی (کیت های باغبانی) از یک تکنیک باستانی که توسط کشاورزان در هزاران سال گذشته انجام میشده است، منشا گرفته است.

پرطرفدارترین نوع این محصولات، شامل یک تنگ ماهی بزرگ است که ماهی کوچکی در زیر آن زندگی می کند و یک محصول گیاهی نیز می تواند در بالای آن رشد کند. در واقع عملکرد آن بر اساس نوعی رابطه همزیستی شکل گرفته است که در آن زباله های دفعی ماهی مورد تغذیه گیاه و ریشه گیاهان به تصفیه آب می پردازد.

تمام این محصولات با تضمین ۱۰۰٪ رضایت و حمل رایگان و قیمت ۳۵ دلار در ایالات متحده طراحی و ساخته می شوند در واقع، این یک راه عالی و مطمئن برای حفظ عطر و طعم تازه و ایجاد تغذیه مناسب در رژیم غذایی با حداقل تلاش افراد می باشد. / منبع: treehugger

https://zistonline.com/vdcivzaq.t1avq2bcct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما