تاریخ انتشار :يکشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۴۴
کد مطلب : 67961
زیست آنلاین: کاهش فزاینده صادرات جهانی محصولات کشاورزی ایالات متحده نشان داد با ادامه این روند پیش رو، آمریکا به تجارت جهانی متکی نخواهد بود.
چشم انداز درآمد کشاورزان ایالات متحده: پایدار اما ناچیز
به گزارش زیست آنلاین، بانک فدرال Kansas City پس از سه سال سقوط درآمد حاصل از مزرعه های ایالات متحده، ثبات آن را "در سطوح بسیار پایین تر از سال های گذشته،" تایید کرد و هشدار داد که "موجودیت رشد و عدم اطمینان تجاری، بعنوان خطرات کلیدی برای چشم انداز باقی می ماند". همچنین اظهار دارد که درآمد در سال ۲۰۱۷، ۱۸٪ کمتر از میانگین بلند مدت آن است.

پیش بینی های بلند مدت برای درآمد مزارع نشان می‌دهد که درآمد کشاورزان ایالت متحده در سال‌های آتی دارای ثبات خواهد بود اما میزان آن پایین تر از میانگین سال های ۱۹۷۰ تا ۲۰۱۷، برآورد شده است. Cortney Cowley، اقتصاددان ادامه داد: "عرضه بیش از حد محصولات کشاورزی، به ویژه محصولات زراعی، خطر قابل توجهی است و احتمالا از افزایش قیمت به سطوح سودمندتر جلوگیری خواهد کرد. تجارت بین المللی نیز می تواند به حمایت از درآمدهای کشاورزی کمک کند، اما عدم اطمینان در مورد معاملات تجاری خطرات بیشتری برای بخش کشاورزی ایجاد کرده است."

بانک فدرال اعلام کرد که حدود ۴۰ درصد از کل تولید محصول ایالات متحده صادر می‌شود که این میزان از ۲۹ درصد در سال ۲۰۱۳ افزایش یافته است. اما همچنان  سایر معاملات تجاری خطری اصلی برای چشم انداز کشاورزی به شمار می‌رود."

ایالات متحده اغلب به عنوان بزرگترین صادر کننده کشاورزی در جهان توصیف شده است، اگر چه سهم آن در بازار جهانی رو به کاهش است. اما در اواخر دهه ۱۹۷۰، سهم ایالات متحده از ذرت، سویا و گندم ۶۵٪ بود، که سال ۲۰۱۷ به ۲۸٪ کاهش یافت. کاهش شدید سهم ایالات متحده از صادرات محصولات کشاورزی جهان نشان می دهد که سایر نقاط جهان در بازارهای جهانی فعال تر شده اند./منبع: agriculture

https://zistonline.com/vdciz3aq.t1ayq2bcct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما