تاریخ انتشار :دوشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۴۳
کد مطلب : 67797
زیست آنلاین: تا کنون در بسیاری از کشورها نتایج مهلک تغییر الیم به خوبی حس شده است. هم اکنون نیز در ژاپن کولاک برف منجر به لغو حرکت قطارها و هواپیماها شده است.
تغییر اقلیم: کولاک در ژاپن سیستم حمل و نقل را مختل کرد
به گزارش زیست آنلاین، امروز، دوشنبه کولاک بسیار نادر در توکیو در حال وقوع است. این کولاک منجر به لغو شدن حرکت قطارها و پرواز هواپیماها شد و منجر شد که ژاپنی های سخت کوش قبل از اتمام ساعت کاری به منزل برگردند. بارش برف در صبح روز دوشنبه، بآغاز شد و انتظار می رود که ۱۰ سانتیمتر برف در مرکز توکیو بنشیند و این روند تا اوایل روز سه شنبه ادامه پیدا کند. در حال حاضر طبق اعلام شبکه های رسمی توکیو، تا ساعت ۵ بعد از ظهر به وقت توکیو ۶ سانتیمتر برف روی زمین نشسته است. حرکت بسیاری از قطارها در پی این اتفاق لغو شد و به دلیل احتمال تصادفات در یخ بندان جاده ای، تعدادی از بزرگراه های کشور بسته شده است.

آژانس هواشناسی ژاپن گفت که انتظار می رود یک سیستم کم فشار جبهه سرد در ساحل جزیره ژاپن از Honshu منجر به کاهش بیشتر دما و در نتیجه بارش برف بیشتر در این کشور شود. پایتخت ژاپن هر سال به ندرت بارش برف به خود می بیند که به سرعت هم ذوب می شود. اما امروز برف های نشسته آب نمی شوند و در حال انباشته شدن هستند. دولت نیز در هفته گذشته، اخطار بارش سنگین برف در اطراف پایتخت را اعلام کرد. زیرا در آن هفته بارش برف منجر به، به دام افتادن یک قطار در برف به مدت یک شب شد./منبع: reuters

https://zistonline.com/vdcfeedv.w6de1agiiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما