تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۵:۰۸
کد مطلب : 67623
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: تاثیر آلایندگی حاصل از آلودگی نفت در عسلویه با جدیت بیشتری باید پیگیری شود تا بیش از این حقوق مردم شریف این شهرستان تضعیف نگردد.
 تاثیر آلایندگی آلودگی نفت در عسلویه با جدیت پیگیری شود
به گزارش زیست آنلاین، سیدمحسن علوی امروز در صحن علنی مجلس در تذکری شفاهی ضمن عرض تسلیت درگذشت شهادت‌گونه سرنشینان کشتی سانچی به ملت و خانواده‌های داغ دیده، بیان کرد: از وزیر محترم نفت و وزارت خارجه خواستارم جهت روشن شدن ابعاد این حادثه اقدامات لازم را انجام دهند.

وی در تذکر شفاهی به سازمان محیط زیست، بیان کرد: آلودگی نفتی در عسلویه باید با جدیت بیشتری پیگیری شود در غیر این صورت در حق مردم این شهرستان تضعیف صورت می‌گیرد.

علوی در تذکری به وزیر محترم نفت، گفت: خروج بخشی از پروژه اتانگیری پارسیان شهرستان مهر از استان فارس به استان بوشهر خسارتی برای استان فارس بود که مردم این استان هیچگاه فراموش نخواهند کرد. پیرو مذاکرات حضوری و مکاتبات صورت گرفته با مهندس زنگنه وزیر نفت قرار بر این شد تا جذب نیرو در این پروژه از جوانان نخبه و تحصیلکرده استان فارس صورت گیرد اما متاسفانه در عمل شاهد جذب نیروهای غیربومی برخلاف برنامه ششم توسعه هستیم. لطفا نسبت به اصلاح این رویه اقدامات لازم صورت گیرد.

به گزارش ایسنا، وی در تذکری به وزیر صنعت، معدن و تجارت، بیان کرد: جذب نیرو در صنایع انرژی لامرد تحت مدیریت شرکت ایندیزر به هیچ عنوان قانونی نبوده و حساسیت‌های محلی را ایجاد کرده است لذا تدابیر لازم در این زمینه را اتخاذ کنند.

 

 

 

https://zistonline.com/vdcds909.yt05x6a22y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما