تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۴:۰۰
کد مطلب : 67385
مدیرکل دفتر محیط زیست و سلامت غذای وزارت جهادکشاورزی گفت: آزمایشگاه جهاد دانشگاهی زنجان، توانمندی بالایی برای تولید محصول سالم دارد.
توانمندی آزمایشگاه جهاد دانشگاهی زنجان برای تولید محصول سالم
به گزارش زیست آنلاین، سعید سعادت اظهار کرد: در بازدید از آزمایشگاه جهاد دانشگاهی زنجان، شاهد توانمندی بالا، وجود ابزار دقیق و دستگاه‌های پیشرفته‌ای بودیم که از ملزومات تولید محصولات سالم و گواهی‌شده به‌شمار می‌رود. این در حالی است که کادر آزمایشگاه جهاد دانشگاهی زنجان برای اجرای تفاهم‌نامه‌ای که برای تولید محصول سالم بین این نهاد، جهاد کشاورزی و انجمن خیریه مهرانه منعقد شده است، بسیار مجرب هستند و این جای خرسندی است.

وی با تاکید بر این‌که امیدواریم روز به روز شاهد افزایش آزمایشگاه‌هایی با این میزان توانمندی در سطح کشور باشیم، ادامه داد: با راه‌اندازی چنین فضاهایی می‌توان محصولات سالم و گواهی‌شده بیشتری در اختیار مردم قرار داد؛ در واقع محصولات سالم باید تحت نظارت ارگان‌های مجهز و با آنالیزهای معتبر، گواهی شده و وارد بازار شود و خوشبختانه آزمایشگاه جهاددانشگاهی زنجان از چنین امکاناتی برخوردار است.

به گزارش ایسنا، سعادت افزود: آزمایشگاه جهاددانشگاهی زنجان، معتمد سازمان ملی استاندارد است و حتی اگر در برابر برخی محصولات، از مرجعیت کافی برخوردار نباشد، می‌تواند خیلی زود به جایگاه‌های بالاتر دست پیدا کند. در حال حاضر مهم‌ترین مسئله دیتاهای این آزمایشگاه است که مرتبه قابل قبولی دارد و می‌تواند در اجرایی شدن تفاهم‌نامه مذکور، یکی از پایه‌های اصلی باشد.

 

 

 

https://zistonline.com/vdciwpaq.t1ayv2bcct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما