تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۲:۰۸
کد مطلب : 67222
توربین شناوردر اقیانوس یک ساختار نیمه شناور دارد که توسط ۴ تا ۶ کابل به کف دریا بسته شده است و بیشتر شبیه یک سه پایه عمل می کند. توربین شناورهمچنین در این نکته متمایز است که می تواند به خارج دریا کشیده شود یا در آبهای کم عمق تر (بین ۳۰ تا ۵۰ متر) بکارگرفته شود.
توربین‌های بادی شناور در اقیانوس
به گزارش زیست آنلاین، توربین شناوردر اقیانوس یک ساختار نیمه شناور دارد که توسط ۴ تا ۶ کابل به کف دریا بسته شده است و بیشتر شبیه یک سه پایه عمل می کند. توربین شناورهمچنین در این نکته متمایز است که می تواند به خارج دریا کشیده شود یا در آبهای کم عمق تر (بین ۳۰ تا ۵۰ متر) بکارگرفته شود.

توربین شناور با صفحات محصور کننده ای که آب را به دام می اندازند در هر پایه اش مجهز شده است که تأثیرات جریانات گردابی را کاهش می دهند. همچنین این سیستم یک بدنه حلقه بسته قابل تنظیم را ارائه می کند که می تواند نیروی ناشی از باد را کاهش دهد و فواید زیادی در هنگامی که سرعت و جهت باد عوض می شود دارد. تمام مجموعه توسط اجزای متعارف ،شامل زنجیرها و کابلهای پلی استر و لنگرهای پیش دفن شده کاهش دهنده پسا، به کف دریا متصل می شود. ستیزه هایی که می تواند اسباب زحمت طرح شوند شامل قیمت فولاد بکار رفته و شبکه اتصال است.


تولیدکنندگان طرح می گویند که با وجود اینها، سادگی و طراحی اقتصادی می تواند صنعت انرژی فلات قاره ای را تقویت کند.
به گزارش برق نیوز، آنتونیو ویدیگال ، مدیر اجرایی فوندو دی آپیو آ اینواخائو، می گوید: اعماق اقیانوس جبهه بزرگ بعدی در حوزه انرژی است. او پروژه توربین شناور را یکی از تکنولوژی های قابل اعتماد می داند و اضافه می کند: تکنولوژی توربینهای بادی فلات قاره ای ، به ویژه این پروژه، به ما اجازه خواهند داد تا بادهای قوی تر و پایدارتر را مهار کنیم و در میان مدت انرژی قابل توجهی را به شبکه های خود تحویل دهیم. امروزه زمان آزمایشهای گسترده و معتبرسازی و پیشروی درتوسعه این تکنولوژی قابل اتکا است.

 

 

 

https://zistonline.com/vdcirraq.t1ayr2bcct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما