تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۶:۵۷
کد مطلب : 64872
دهمین جشنواره و نمایشگاه «دنیای تغذیه و سلامت خانواده» از امروز تا ۲۸ مهر در مرکز نمایشگاه‌های کانون حجاب تهران برگزار می‌شود.
افتتاح دهمین جشنواره «غذای سالم»
به گزارش زیست آنلاین، جشنواره و نمایشگاه «دنیای تغذیه و سلامت خانواده» با حضور فعالان بخش‌های تولیدی و خدماتی، تلاش خواهد کرد تا نقش تأثیرگذار تغذیه سالم را در خانواده به عنوان یک جامعه کوچک به خوبی ایفا کند.

آموزش و اطلاع رسانی مناسب زمانی تأثیرگذار خواهد بود که بتواند تغییر رفتار و استفاده از الگوی مناسب تغذیه را در زندگی مصرف‌کننده شکل دهد که به تبع آن شاهد جامعه سالم با مشارکت کلیه گروه‌های مختلف خواهیم بود.

تلاش می‌شود تا در این جشنواره تولیدکنندگان داخلی کشور، محصولات غذایی طبیعی تهران و دیگر استان‌های کشور را در غرفه‌های متنوع از جمله سوغات استانی، محصولات سنتی و فرآوری شده ارائه کنند.

معرفی ظرفیت‌های موجود در کشور در زمینه تولید و عرضه محصولات ارگانیک و ایجاد بستر مناسب برای بالا بردن سطح آگاهی مردم و ترویج و توسعه فرهنگ تولید و مصرف موادغذایی سالم از اهداف این جشنواره است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما دهمین جشنواره «غذای سالم» از ۲۵ تا ۲۸ مهر ۱۳۹۶ در خیابان فاطمی، خیابان حجاب، در مرکز نمایشگاه‌های کانون حجاب تهران برگزار می‌شود.

 

 

https://zistonline.com/vdcgx793.ak9tu4prra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما