تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۲
کد مطلب : 62808
با معرفی کاندیدای وزارت کشاورزی صورت گرفت

نامه اتحادیه ملی محصولات کشاورزی ایران به رئیس جمهور

زیست آنلاین :اتاق بازرگانی ایران عصر دیروز نشست هم اندیشی را به منظور بررسی راهکارها برای ارتقای کشاورزی در دولت دواردهم را برگزار کرد .
نامه اتحادیه ملی محصولات کشاورزی ایران به رئیس جمهور
در این همایش که به همت انجمن ارگانیک ایران و اتحادیه ملی محصولات کشاورزی برگزار شد به نقش موثر تشکل های مردم نهاد در معرفی کاندیدای پست وزارت جهاد کشاورزی پرداخته شد. در این جلسه جنای اقای ارجمندی به عنوان فرد شایسته برای احراز این پست معرفی شد .اعضای شرکت کننده در این همایش طی نامه ای به حسن روحانی رئیس جمهوری انقلاب اسلامی از وی خواستند با توجه به شایستگی های دکتر رضا ارجمندی وی را به عنوان وزیر کشاورزی دولت دوازدهم انتخاب کند . متن این نامه به شرح زیر است.

                                                                                     

به نام خدا

جناب آقای روحانی

ریاست محترم جمهوری

با سلام

احتراما در راستای رشد و توسعه تولید محصولات کشاورزی و افزایش صادرات در سالی که مزین به پیام مقام معظم رهبری (اقتصاد ملی-تولید و اشتغال) است،امروزه در جهان کشوری که تولیدات بالای محصولات غذایی و کشاورزی دارد حرف اول را در اقتصاد جهانی مطرح می نماید .امروز وضعیت کشاورزی ما در واحد سطح نسبت به کشورهای توسعه یافته بسیار پایین است ،با توجه به اینکه در سطح بیش از ۱۶ میلیون هکتار سطح زیر کشت حدود ۱۲۸ میلیون تن تولید می شود .فائو معتقد است که ایران دارای پتانسیل بسیار بالایی است و علاوه بر تامین مواد غذایی خود می تواند برای کلیه کشورهای حوزه خلیج فارس نیز مواد غذایی تامین نماید و از سوی دیگر فائو اعلام نموده که حدود سی درصد ضایعات در بخش کشاورزی وجود دارد.با توجه به اینکه انتخاب وزرای جدید در دست بررسی است انجمن ارگانیک ایران و اتحادیه ملی محصولات کشاورزی پس از دعوت از دکتر رضا ارجمندی و سخنرانی ایشان در زمینه تولید و صادرات محصولات کشاورزی، ما جناب آقای دکتر رضا ارجمندی را به عنوان کاندید وزیر جهاد کشاورزیبه حضرتعالی معرفی می نماییم. امید است با توجه به سابقه طولانی علمی و تحقیقاتی جناب آقای دکتر ارجمندی ایشان بتوانند در دولت دوازدهم نقش اساسی در وزارت جهاد کشاورزی ایفا کنند.

https://zistonline.com/vdcdjj09.yt0xz6a22y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما