تاریخ انتشار :پنجشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۰۳:۳۰
کد مطلب : 62072
مدیرعامل شرکت سهامی برق منطقه‌ای گیلان از سرمایه‌گذاری ۶۰ میلیون یورویی توسط سرمایه گذار خارجی برای احداث نیروگاه تجدیدپذیر در استان گیلان خبر داد.
جذب 60 میلیون یورو سرمایه خارجی در بخش تجدیدپذیر گیلان
عظیم بلبل آبادی در دومین جلسه کارگروه برق و انرژی در مدیریت بحران و پدافند غیرعامل استان گیلان از سرمایه‌گذاری ۶۰ میلیون یورویی توسط سرمایه‌گذار خارجی دردر انرژی های تجدیدپذیر در  استان گيلان خبر داد.


وی مهم‌ترین اولویت شرکت در سال ۹۶ را احداث نیروگاه‌های تجدیدپذیر عنوان کرد و گفت: از جمله اقدامات شرکت در این زمینه استفاده از پتانسیل‌های استان جهت احداث نیروگاه‌های تجدیدپذیر است چرا که پتانسیل انرژی بادی بیش از ۳۰۰۰ مگاوات در استان گیلان وجود دارد.
بلبل آبادی  ادامه داد: شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان مقدمات و زمینه لازم برای سرمایه گذاری را برای شرکت‌های خارجی فراهم کرده است و همه چیز آماده است و تنها محدودیت موجود، وضعیت زمین است که با حل آن، امیدواریم کلنگ احداث اولین نیروگاه تجدیدپذیر در استان گیلان با سرمایه خارجی فراهم شود.
وی افزود: این فرصت خوبی برای استان گیلان است و سرمایه گذاری توسط شرکت‌های خارجی به میزان ۶۰ میلیون یورو فراهم شده که نباید این فرصت مهم را از دست بدهیم.  منبع: پاون https://zistonline.com/vdcgxz93.ak9xu4prra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما