کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نخست وزیر استرالیا اعلام کرد

کم کاری خود را در رابطه با آتش سوزی استرالیا می پذیرم

22 دی 1398 ساعت 17:54

زیست آنلاین: نخست وزیر استرالیا در میان انتقادات شدید، اشتباهات خود را در بحران آتش سوزی را پذیرفت.


به گزارش زیست آنلاین، اسکات موریسون، نخست استرالیا اذعان کرده است که در بحران آتش سوزی استرالیا، مواردی وجود داشت که او می توانست خیلی بهتر عمل کند. وی گفت یک کمیسیون سلطنتی برای این فاجعه ارائه خواهد کرد.

نخست وزیر استرالیا به دلیل تعامل ضعیف با مناطق آتش گرفته و عدم اقدام مناسب در موضوع تغییرات اقلیمی، به شدت مورد انتقاد قرار گرفته است. موریسون گفت: این آتش سوزی ها باعث شده است تا دولت وی کمی بیش تر در مورد چگونگی فراهم آوردن تسهیلات و تسلی خاطر قربانیان فکر کند. وی افزود: محیط استرالیا بسیار حساس و آسیب پذیر شده است.

قبل از مصاحبه موریسون، ده ها هزار نفر از استرالیایی ها در چندین شهر بزرگ این کشور راهپیمایی کردند و از دولت خواستند تا در مورد بحران آب و هوا اقدامی مناسبی انجام دهد. دولت موریسون متهم به ایجاد حقه  در محاسبات مربوط به دستیابی به اهداف کاهش انتشار گازهای گلخانه ای این کشور طبق توافق نامه پاریس است. در دولت موریسون پروژه های جدید سوختهای فسیلی بر خلاف قوانین وضع شده هم دیده شده است. اهداف کنونی استرالیا شامل کاهش انتشار ۲۶ تا ۲۸ درصدی کربن تا سال 2030 نسبت به سطح پیش بینی شده در سال 2005 است.

منبع : cnn

 


کد مطلب: 82124

آدرس مطلب :
https://www.zistonline.com/news/82124/کم-کاری-خود-رابطه-آتش-سوزی-استرالیا-می-پذیرم

زیست آنلاین
  https://www.zistonline.com