تاریخ انتشار :چهارشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۴۸
کد مطلب : 83829
علیرغم اعلام وضعیت اضطراری آب و هوا:

سرمایه گذاری شوراهای محلی انگلیس در سوخت های فسیلی ادامه دارد

ترجمه از فایزه فلاحتی
زیست آنلاین: تجزیه و تحلیل ها نشان می دهد شوراهای محلی که وضعیت اضطراری آب و هوا اعلام کرده اند همچنان از طریق صندوق های بازنشستگی کارکنان خود، در بخش سوخت های فسیلی سرمایه گذاری می کنند.
سرمایه گذاری شوراهای محلی انگلیس در سوخت های فسیلی ادامه دارد
به گزارش زیست آنلاین، بر اساس ارزیابی گروه های Platform and Friends of Earth، در سال مالی گذشته 10 میلیارد پوند سرمایه گذاری در بخش سوخت های فسیلی از جمله شرکت های نفت و گاز مانند BP و Shell از طریق صندوق های بازنشستگی انجام شده است.

مجامع در منچستر، استراتکلاید، میدلندز غربی و یورکشایر غربی بیشترین سرمایه گذاری را در زمینه سوخت های فسیلی انجام داده اند، به طوری تقریباً یک پنجم سرمایه های صندوق بازنشستگی در انگلیس در این بخش است.

منچستر در سال مالی 2019-20 بیش از 1 میلیارد پوند در سوخت های فسیلی سرمایه گذاری کرده است که تقریباً 5 درصد از صندوق بازنشستگی ش را تشکیل می داد .

شوراها در حال کاهش سرمایه گذاری های پر کربن هستند. تحقیقات مشابه در سال 2015 نشان داد 14 میلیارد پوند برای سوخت های فسیلی سرمایه گذاری شد.

چندین صندوق بازنشستگی کوچکتر از جمله Teesside ، Dyfed و Dorset نیز حدود 5 درصد از دارایی های خود را در سوخت های فسیلی سرمایه گذاری کردند.

سه شرکتBP ، Shell و BHP به تنهایی حدود 40 درصد از کل سرمایه گذاری مستقیم در سوخت های فسیلی توسط صندوق های بازنشستگی شورای محلی را به خود اختصاص دادند. عمده سرمایه گذاری های سوخت های فسیلی توسط شوراها، حدود 6.5 میلیارد پوند از 10 میلیارد پوند، در نفت و گاز بوده و حدود یک سوم سرمایه گذاری ها در زغال سنگ می باشد.

منبع: Guardain

https://zistonline.com/vdcjhoeo.uqet8zsffu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما