تاریخ انتشار :سه شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۲۱
کد مطلب : 83820
زیست آنلاین: گروه های تجاری انگلیس از ریشی سوناک، رییس خزانه داری این کشور درخواست کردند که بودجه عایق بندی منازل و سایر اقداماتی که منجر به کاهش کربن می شود را که در ذیل کمک هزینه خانه های سبز قرار دارد و در معرض تهدید کاهش است، حفظ کند.
درخواست گروه های تجاری انگلیس از دولت این کشور برای حفظ بودجه خانه های سبز
به گزارش زیست آنلاین، آنها هشدار دادند که کاهش بودجه یا حذف کلی آن، رسیدن به هدف انتشار صفر خالص تا سال 2050 را دشوارتر خواهد كرد و به اعتبار انگلستان به عنوان كشور میزبان اجلاس اقلیمی Cop26 UN و ریاست گروه G7 آسیب وارد خواهد شد.

بیش از 25 سازمان، از جمله انجمن کارفرمایان CBI ، Energy UK که نماینده تأمین کنندگان انرژی این کشور است و انستیتوی سلطنتی معماران انگلیس، در نامه ای خطاب به سوناک نوشتند: فقط یک برنامه بلند مدت می تواند مزایای اقتصادی، اجتماعی و زیست محیطی که با تمرکز بر خانه های سبز همراه است را فراهم کند، از برنامه سطح بالای دولت پشتیبانی کند و پیشرفت واقعی در جهت دستیابی به هدف صفر خالص بوجود بیاورد. انگلیس تعهداتی را در مورد بهبودی سبز اتخاذ کرده است و اگر اجازه دهد که محرک سبز، شکست بخورد، خطر تضعیف اعتبار این کشور در صحنه جهانی در اجلاس های Cop26 و G7 وجود دارد.

آنها گفتند که یک برنامه کارآمد خانه، تا سال 2030 از تقریباً 200 هزار شغل پشتیبانی می کند و صرفه جویی هزینه خانوارها به 7.5 میلیارد پوند در سال می رسد.

کمک مالی 1.5 میلیارد پوندی خانه های سبز، سیاست شاخصی بود که سال گذشته به عنوان بخشی از تعهد دولت انگلیس برای "ساخت و ساز بهتر" پس از بحران ویروس کرونا رونمایی شد. بر اساس این طرح، صاحبان خانه  ها، یارانه هایی دریافت می کنند که دو سوم هزینه عایق بندی های جدید، پمپ های حرارتی یا سایر پیشرفت های کم کربن را پوشش می دهد. بیش از 100 هزار نفر، از زمان شروع این طرح در سپتامبر گذشته، برای آن درخواست داده اند.

منبع: Guardian

https://zistonline.com/vdcawana.49neu15kk4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما