تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۱۰
کد مطلب : 83471
زیست آنلاین: فرانسه قصد دارد هشتمین مزرعه بادی خود را در سواحل نرماندی احداث کند.
هشتمین مزرعه بادی فراساحلی فرانسه در ساحل نرماندی احداث خواهد شد
به گزارش زیست آنلاین، باربارا پمپیلی، وزیر محیط زیست فرانسه روز گذشته اعلام کرد این کشورمنطقه ای را در سواحل نرماندی برای ساخت یک مزرعه بادی 1 گیگاواتی مشخص و روند مناقصه را برای توسعه آن آغاز کرده است.

پمپیلی در بیانیه ای گفت این مزرعه بادی برنامه ریزی شده، در 32 کیلومتری ساحل کوتنتین واقع شده و برق مورد نیاز برای تأمین 800 هزار خانه را تولید خواهد کرد.

این هشتمین مزرعه بادی فراساحلی فرانسه خواهد بود. فرانسه طبق برنامه چند ساله انرژی فعلی خود، در نظر دارد مناقصاتی برای احداث مزارع بادی برگزار کند تا 2.5 تا 3 گیگاوات انرژی تا سال 2024 تولید شود.

ماهیگیران منطقه که از قبل نگران تأثیر برگزیت بر صنعت خود بوده اند، در یک بحث عمومی ابراز نگرانی کردند که مزارع بادی می تواند به معیشت آنها آسیب برساند.

اخیرا،  در بریتانیا نیز، سه شرکت بزرگ انرژی بریتانیا توافق کرده اند طی یک همکاری، با ساخت کابلهای برق زیرآبی عظیم، انرژی تجدیدپذیر اسکاتلند را به میلیون ها خانه در انگلیس منتقل کنند. شرکت ها اعلام کردند که این پروژه از صدها شغل سبز در حین بهره برداری و ساخت آن که قرار است در سال 2024 آغاز شود، پشتیبانی خواهد کرد

در این پروژه 2 گیگاواتی، از طولانی ترین کابل های فشار قوی برق زیر دریا برای انتقال برق تمیز و کافی از مزارع بادی اسکاتلند برای روشن نگه داشتن چراغ 4.5 میلیون خانه در انگلیس استفاده خواهد شد. همچنین با افزایش سرعت رونق انرژی بادی در دریای شمال در سال های آینده، این امکان وجود دارد که این مقدار به 4 گیگاوات برسد.

منبع: reuters

https://zistonline.com/vdccs0q4.2bq1m8laa2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما