تاریخ انتشار :يکشنبه ۶ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۴۳
کد مطلب : 83170
زیست آنلاین: دمای سه رقمی می تواند آتش سوزی های تازه ای را فقط چند هفته پس از موج گرما ثبت کند.
کالیفرنیا برای رزوهای گرم و خطرناک دیگری آماده می شود
 

به گزارش زیست آنلاین، کالیفرنیا با وزش بادهای خشک، پوشش گیاهی خشک و دمای سه رقمی که تهدیدی برای آتش سوزی های جدید است، برای آخر هفته گرم و خطرناک دیگری آماده می شود.
  تنها در چند هفته  پس از یک رکورد موج گرما، آتش نشان ها در مهار برخی از شعله های آتش در منطقه پیشرفت کرده اند. اما نیروهای خسته که بسیاری از آنها هفته ها در خط مقدم در حال نبرد با آتش بوده اند، در حال آماده شدن برای یک هفته بسیار سخت هستند.
  هشدارهای پرچم قرمز از شنبه تا دوشنبه در سراسر شمال کالیفرنیا صادر شده است. "درو توما"، یک کارشناس هواشناسی محلی گفت: اگر در ساحل یا شهر زندگی کنید، دوشنبه گرما را احساس خواهید کرد. "من انتظار دارم برخی از نقاط در روز دوشنبه دمای 106 و 107 درجه فارنهایت را تجربه کنند.
  گرما تنها نگرانی نیست. با توجه به تحلیل های وزارت کشاورزی ایالات متحده، انتظار می رود که وزش باد شدید و رطوبت کم، خطرات آتش سوزی ها را در اوایل ماه اکتبر افزایش دهد، به ویژه هنگامی که مناطق مختلف ایالت خشکسالی شدیدی را تجربه می کنند. 
  در جنوب کالیفرنیا، هواشناسان شرایط آب و هوایی بسیار گرم و خشک را همراه با وزش باد ضعیف تا متوسط محلی در روز دوشنبه پیش بینی می کنند.
  به شرکت گاز و برق Pacific هشدار داده شد که ممکن است مجبور به قطع برق مناطقی شود که در اثر وزش باد ممکن است به تجهیزات آن  ها آسیب وارد شود و یا باعث شعله ور شدن گیاهان قابل اشتعال شود.   این شرکت هشدار قطع برق را برای عصر روز شنبه تا صبح روز دوشنبه برای حدود 21 هزار مشترک خود در بخش های شمال بوت، پلاماس و یوبا ارسال کرد.
  کالیفرنیا در حال حاضر با ده ها آتش سوزی روبرو است و بیش از 17،400 آتش نشان در حال مهار آتش سوزی ها هستند. منبع: Guardian https://zistonline.com/vdciuzav.t1apy2bcct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما