تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۳۵
کد مطلب : 83154
زیست آنلاین: مزرعه بادی Dogger Bank، یک سرمایه گذاری مشترک بین SSE Renewables و Equinor، برای تولید 190 توربین بادی برای پروژه بادی Dogger Bank A & B قراردادی را با GE Renewable Energy منعقد کرده است.
استفاده از توربین های 13 مگاواتی در بزرگترین مزرعه بادی فراساحلی
به گزارش زیست آنلاین، Dogger Bank A & B اولین مزرعه بادی دریایی جهان خواهد بود که از توربین های GE Haliade-X 13 مگاواتی، نسخه پیشرفته مدل Haliade-X 12 مگاواتی GE استفاده می کند، که در هر دو مرحله پروژه دارای 95 واحد است.

طبق اعلام Dogger Bank، این بزرگترین سفارش برای توربین های بادی دریایی است. در کنار قرارداد تأمین توربین، GE و توسعه دهنده، یک قرارداد خدمات و گارانتی پنج ساله برای پشتیبانی عملیاتی از توربین های بادی نیز امضا کرده اند.

پیش بینی می شود نصب توربین در سال 2023 در Dogger Bank A آغاز شود و همانطور که قبلاً اعلام شد، کشتی جان دی نول جک والتر برای انجام این کار در منطقه مورد نظر مستقر خواهد شد.

Haliade-X 13 پیشرفته، دقیقاً مانند توربین 12 مگاواتی، دارای روتور 220 متری و پره هایی به طول 107 متر خواهد بود،

Dogger Bank A & B دو مرحله نخست از بزرگترین مزرعه بادی دریایی جهان هستند. این پروژه که در فاصله 130 کیلومتری از سواحل شمال شرقی انگلیس واقع شده است، در سه فاز متوالی ساخته می شود: Dogger Bank A ،Dogger Bank B و Dogger Bank C.

انتظار می رود هر فاز 1.2 گیگاواتی، سالانه حدود 6 تراوات ساعت برق تولید کند و کل پروژه سالانه قادر به تأمین برق حداکثر 4.5 میلیون خانه در انگلیس است که به طور کامل در سال 2026 به بهره برداری خواهد رسید.

منبع: offshorewind

https://zistonline.com/vdcay6na.49nem15kk4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما