تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۶ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۳
کد مطلب : 82834
زیست آنلاین: کوالاها در ایالت نیو ساوت ولز استرالیا ممکن است تا سال 2050 منقرض شود مگر اینکه دولت بلافاصله برای محافظت از آنها و زیستگاهشان مداخله کند. پاکسازی زمین برای کشاورزی، توسعه شهری، معدن و دست اندازی به جنگل ها بزرگترین عامل در چند تکه شدن و از بین رفتن زیستگاه حیوانات بوده است.
احتمال انقراض کوآلا ها تا 30 سال دیگر
به گزارش زیست آنلاین، کوالاها در ایالت نیو ساوت ولز استرالیا ممکن است تا سال 2050 منقرض شود مگر اینکه دولت بلافاصله برای محافظت از آنها و زیستگاهشان مداخله کند.

پاکسازی زمین برای کشاورزی، توسعه شهری، معدنکاری و تعرض به جنگل ها از اصلی ترین عوامل چند تکه شدن و از بین رفتن زیستگاه حیوانات در NSW، پرجمعیت ترین ایالت این کشور طی چند دهه اخیر بوده است.

یک فصل پر از خشکسالی و آتش سوزی که در اوایل سال جاری به پایان رسید نیز برای حیوانات ویرانگر بود و حدود یک چهارم زیستگاه آنها را در سراسر ایالت نابود کرد و در برخی از قسمتها این مقدار تا ۸۱ درصد بوده است.

تنها راهی که نوادگان ما یک کوالا را در طبیعت  NSW ببینند، این است که که دولت طبق توصیه های کمیته حفاظت عمل کند.

این گزارش که به سفارش کمیته پارلمانی تهیه شده است، 42 توصیه از جمله سرشماری فوری، اولویت بندی حمایت از حیوان در برنامه ریزی توسعه شهری و افزایش بودجه حفاظت از زیستگاه ها را ارائه می کند.

کارشناسان از دولت خواستند تا توصیه های این گزارش را به کار گیرند و حمایت از زیستگاه حیوانات را تقویت كنند.

منبع: nbcnews

https://zistonline.com/vdceev8v.jh8wxi9bbj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما