تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۲۷
کد مطلب : 82755
زیست آنلاین: شرکت یونیلیور در نظر دارد تا طی یک دهه آینده، 70 هزار عدد از محصولات خود را زیست تخریب پذیر کند.
محصولات یونیلیور تا سال 2030 زیست تخریب پذیر خواهند شد
به گزارش زیست آنلاین، شرکت یونیلیور در نظر دارد تا طی یک دهه آینده، 70 هزار عدد از محصولات خود را زیست تخریب پذیر کند و ردپای کربن برای تولید آنها را به عنوان بخشی از تعهدات جدید خود برای مقابله با بحران آب و هوا اعلام کند.

صاحب برندهای تجاری صابون داو، سس مایونز هلمن و بستنی بن و جری روز گذشته از برنامه های خود برای دستیابی به انتشار خالص صفر در تولید محصولاتش تا سال 2039 رونمایی کرد. این شرکت همچنین اعلام کرد 1 میلیارد یورو در "صندوق آب و هوا و طبیعت" که به مقابله با جنگل زدایی، حفاظت از حیات وحش و حفظ آب می پردازد سرمایه گذاری خواهد کرد.

آلن ژوپ، مدیر عامل یونیلور گفت: در حالی که جهان با اثرات ویرانگر شیوع ویروس کرونا و مقابله با موضوعات نابرابری درگیر است، ما نمی توانیم به خودمان اجازه دهیم که این موضموع را فراموش کنیم که بحران آب و هوا هنوز هم تهدیدی برای همه ما است.

این شرکت قصد دارد برای محفظت از منابع آب، فرمولاسیون محصولات خود را زیست تخریب پذیر کند. براساس اعلام بانک جهانی، بیش از 2.1 میلیارد نفر آب آشامیدنی ناسالم مصرف می کنند و 40 درصد از جمعیت جهان تحت تأثیر کمبود آب هستند.

این غول کالاهای مصرفی اولین هدف آب و هوایی خود را در سال 2010 تعیین کرد و متعهد شد تا انتشار گازهای گلخانه ای محصولات خود را تا سال 2030 نصف کند. اکنون این روند فراتر رفته و هدف این شرکت حذف یا جبران انتشار گازهای گلخانه ای از کلیه محصولات خود تا سال 2039، از نقطه تولید تا نقطه فروش است.

منبع: cnn

https://zistonline.com/vdcgnu97.ak9xn4prra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما