تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۴۳
کد مطلب : 82709
زیست آنلاین: رهبران ارشد کسب و کارهای انگلیس از بوریس جانسون خواستند طرح بهبودی سبز را برای بازسازی اقتصاد مقاومتی انگلیس در بحران ویروس کرونا تهیه کند.
تهیه طرح بهبودی سبز در دوران پسا کرونا توسط بوریس جانسون
به گزارش زیست آنلاین، رهبران ارشد کسب و کارهای انگلیس از بوریس جانسون خواستند طرح بهبودی سبز را تهیه کند. شرکتهای هیترو، HSBC و National Grid از جمله 200 شرکتی هستند که مدیران عامل آنها خواستار تهیه طرح بهبودی سبز هستند.

قدرتمندترین رهبران تجاری انگلیس از بوریس جانسون خواسته اند تا برنامه های بهبود اقتصادی را تنظیم کند که با اهداف آب و هوایی انگلیس همگام باشد و به بازسازی اقتصاد مقاومتی انگلیس در بحران ویروس کرونا کمک کند. در این نامه که ۲۰۰ تن از مدیران اقتصادی انگلیس آن را امضا کرده اند، از بوریس جانسون خواسته شده است تا برنامه بهبودی سبز را که اشتغال سبز با کیفیت ایجاد می کند و به ایجاد یک اقتصاد پایدارتر، فراگیرتر و مقاوم ترو همگام با اهداف آب و هوایی انگلیس که به آینده بریتانیا کمک می کند را تهیه کند.

این نامه چند روز پس از آن منتشر شد كه نمایندگان مجلس از دولت خواستند 30 میلیارد پوند كمك سبز برای تسریع در اقدامات عادلانه تر و منصفانه تر، برای کمک به مقابله با بحران آب و هوا و پیامدهای اقتصادی كرونا تخصیص دهد.

شرکت های Heathrow, HSBC and National Grid، Aviva, Lloyds Banking Group and BP’s UK business، از جمله شرکت های امضا کننده این نامه هستند.

منبع : theguardian

https://zistonline.com/vdcf1edc.w6d0xagiiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما