تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۱۰
کد مطلب : 82235
زیست آنلاین: شهردار بریستول خواستار بررسی فوری در مورد کاهش پرندگان، زنبورها و پستانداران مانند جوجه تیغی شده است.
اعلام وضعیت اضطراری زیست محیطی در بریستول
به گزارش زیست آنلاین، کاهش شدید پرندگان منطقه، حشرات و برخی از پستانداران باعث شده است که در بریستول وضعیت اضطراری زیست محیطی اعلام شود.

ماروین ریز، شهردار و رهبران سازمان ها و جاذبه های محلی روز سه شنبه در تپه ای در شهر ملاقات کردند تا اعلامیه را تهیه کنند.

شورای شهر اعلام کرد که برخی از گونه های پرنده مانند سار ها و پرستوها تقریباً از بریستول رفته اند. مانند بسیاری از شهرهای سراسر انگلستان، تلفات نگران کننده زنبورها و حشرات دیگر و همچنین پستانداران از جمله جوجه تیغی و خفاش ها وجود دارد.

دو سال پیش بریستول اولین شهر بریتانیا بود که شرایط اضطراری آب و هوایی اعلام کرد. طی چند ماه آینده طرحی برای مقابله با بحران زیست محیطی تدوین می شود و امید است سازمان ها را وادار به اقدام کند.

ریز گفت: برای شروع بازیابی حیات وحش خیلی دیر نیست. ما باید با هم همکاری کنیم تا از این آخرین فرصت استفاده کرده و کارهای درست برای طبیعت و حیات وحش شهر خود انجام دهیم. این اعلامیه باعث می شود تا کل شهر جمع شوند و اقدامات مثبتی انجام دهند. تعهد ما به این امر فراتر از پارک ها و فضای سبز خواهد بود. ما به ساختمان ها ، خیابانها و فضاهای بازی نیاز داریم که از حیات وحش حمایت کنند و شهری دوستدار طبیعت بسازد و برای انجام همین کارها نیاز به تحولات جدید داریم.

اولویت ها شامل جستجوی راه هایی برای جلوگیری از، از‌ بین رفتن زیستگاه های حیات وحش و مراقبت از فضاهای غنی از حیات وحش در هر نقطه از شهر خواهد بود.

منبع: theguardian

https://zistonline.com/vdcji8eo.uqe8tzsffu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما