تاریخ انتشار :دوشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب : 82192
زیست آنلاین: برچسب نامناسب محصولات بهداشتی، مبارزه با زباله های پلاستیکی را تضعیف می کند.
لزوم استفاده از برچسب مناسب برای نشان دادن قابلیت بازیافت بسته بندی محصولات
به گزارش زیست آنلاین، مطالعات نشان می دهد حدود 60 درصد کالاهای بهداشتی که مورد بررسی قرار گرفته اند هیچگونه برچسبی حاوی اطلاعات بازیافت ندارند. این در حالی است که اکثر آنها به صورت جزئی یا کامل قابل بازیافت هستند.

عدم پرچسب گذاری مناسب محصولات، باعث سردرگمی خریداران می شود و می تواند محصولاتی را که قابل بازیافت هستند راهی سطل آشغال کند.

67 درصد مردم فکر می کنند توجه به قابلیت بازیافت بسته بندی هنگام خرید در سوپر مارکت ها مهم است. این در حالی است که حدود 65 درصد گفتند آن ها مصرف پلاستیک را کم نکرده اند.

33 درصد این افراد گفتندد که این امر به این دلیل است که جایگزین کردن محصولات بهداشتی که مرتباً از آنها استفاده می کنند بسیار دشوار خواهد بود، در حالی 23 درصد قبلا از این در مورد این موضوع فکر نکرده بودند. 16 درصد نیز نمی دانند چگونه مصرف پلاستیک را کاهش دهند.

بسته بندی برخی از محصولات برند های معروف مانند Head and Shoulders، L’Oreal Elvive و  Listerine Total Careبا این اینکه از مواد قابل بازیافت ساخته شده اند، اطلاعات مشحصی بر روی برچسب آن ها در مورد قابلیت بازیافت درج نشده است.

این گروه مصرف کننده از دولت می خواهند تا برچسب های بازیافت را ساده، واضح و اجباری کند تا عموم مردم بتوانند محصولات قابل بازیافت را تهیه کنند.

منبع: telegraph

https://zistonline.com/vdcb58bw.rhb59piuur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما