تاریخ انتشار :دوشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب : 82158
زیست آنلاین: بخش هایی از سواحل 52 مایلی شرق یورکشایر بسیار سریعتر از پیش بینی ها در حال فرسایش هستند.
معضل فرسایش ساحل در بریتانیا
به روستاییان یورکشایر گفته شد که بیش از 20 خانه در 12 ماه آینده در معرض خطر سقوط به دریای شمال قرار دارند و این تعداد در دهه های آینده صدها خانه خواهد بود.

بخش هایی از سواحل 52 مایلی شرق یورکشایر بسیار سریعتر از پیش بینی ها در حال ناپدید شدن هستند. افزایش سطح دریا و طوفان های مکرر که به دلیل شرایط بحرانی اقلیمی ایجاد شده اند، فرسایش را تسریع کرده است.

کارشناسان از دولتمردان می خواهند که فرسایش ساحلی را به عنوان یک فاجعه طبیعی مانند سیل در نظر بگیرند. آن ها همچنین می گویند یک فقدان جدی در نوع برخورد با این فاجعه وجود دارد و بودجه مناسبی به آن اختصاص نمی یابد.

وزارت محیط زیست، غذا و امور روستایی مبلغ 6000 پوند بودجه برای هزینه تخریب هر ملک در نظر گرفته است، اما کارشناسان می گویند این هزینه حداقل دو برابر خواهد بود.

یکی از نمایندگان شورا می گوید: ساکنان، خانه خود را از دست داده اند و مسئولیت قانونی بر عهده آنها است، اما آنها این پول را ندارند. در حال حاضر تنها بودجه ای كه در اختیار ما قرار گرفته است از وزارت محیط زیست، غذا و امور روستایی است اما این بودجه، هزینه را به هیچ وجه پوشش نمی دهند و باقیمانده هزینه باید توسط شورا تامین شود.

انتظار می رود که این نرخ فرسایش در آینده به دلیل افزایش سطح دریا و طوفان های مکرر که مرتبط با تغییرات اقلیمی است افزایش یابد که فشار بیشتری به سواحل و منابع شورا وارد می کند.

منبع: theguardian

https://zistonline.com/vdcdjf0j.yt0xk6a22y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما