تاریخ انتشار :شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب : 82145
زیست آنلاین: مایکل بلومبرگ، یکی از نامزدهای دموکرات ریاست جمهوری آمریکا، روز جمعه از برنامه ای برای كاهش انتشار گازهای گلخانه ای از حمل و نقل خبر داد که با در اختیار گذاشتن وسایل نقلیه برقی حتی برای خانواده های كم درآمد و بهبود دسترسی به حمل و نقل عمومی این هدف قابل دسترس خواهد بود.
برقی شدن تمام اتومبیلهای آمریکا با طرح بلومبرگ
به گزارش زیست آنلاین، بلومبرگ، میلیاردر رسانه ای و شهردار سابق شهر نیویورک مدت ها است که برای جلوگیری از انتشار گازهای گلخانه ای مبارزه می کند و اخیراً به عنوان فرستاده ویژه سازمان ملل متحد در زمینه اقدامات اقلیمی فعالیت می کند.

سایر نامزدهای دموکرات، حمل و نقل را در برنامه های اقلیمی خود گنجانده اند، اما بلومبرگ که مجموعه ای از برنامه های اقلیمی را داده است، اولین کسی است که یک استراتژی خاص در مورد حمل و نقل که بزرگترین منبع انتشار گازهای گلخانه ای ایالات متحده آمریکا است، دارد.

در برنامه بلومبرگ همه خودروهای جدید ایالات متحده تا سال 2035 برقی خواهند شد، آلودگی هوا با کامیون ها و اتوبوس های برقی ها کاهش پیدا می کند، دسترسی به حمل و نقل عمومی بهبود پیدا خواهد کرد و سیستم ریلی پر سرعت ساخته خواهد شد.

او می خواهد برای جامعه متوسط و کم درآمد، برنامه "اتومبیل تمیز برای همه" که اتومبیل های قدیمی را با درنظر گرفتن تخفیف با اتومبیل های برقی تعویض می کند، ارائه دهد.

بلومبرگ نیز مانند سایر نامزدها، می خواهد سیاست های دونالد ترامپ، رئیس جمهور جمهوری خواه را که در حال لغو کردن مقررات زیست محیطی و افزایش تولید سوخت های فسیلی است، تغییر دهد. اما او بر خلاف سایر نامزدهای ریاست جمهوری، به دلیل پیچیدگی مسائل، هزینه برنامه های اقلیمی خود را اعلام نکرده است.
منبع: reuters

https://zistonline.com/vdcjiveo.uqe8xzsffu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما