تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۱
کد مطلب : 82143
زیست آنلاین: صندوق انرژی منطقه ای که وعده داده شده بود، هرگز افتتاح نشد و مسئولین از توضیح دلایل آن خودداری کردند.
عدم افتتاح صندوق انرژی منطقه ای در نیو ساوت ولز
به گزارش زیست آنلاین، ایالت نیو ساوت ولز نتوانسته است به تعهد تأمین برق پشتیبان اضطراری با منابع تجدیدپذیر در هنگام فاجعه برای شهرهای منطقه عمل کند.

در سال 2018، مسئولین نیو ساوت ولز از طریق طرحی که به صندوق انرژی منطقه ای (RCEF) معروف است، یک برنامه 30 میلیون دلاری برای تأمین بودجه تولید و ذخیره انرژی تجدیدپذیر در مقیاس کوچک در جوامع منطقه ای و دورافتاده مصوب کردند.

یکی از سه هدف وعده داده شده این طرح، اعطای کمک هزینه به پروژه های تجدیدپذیری بود که در مواقع اضطراری برق شهرهای را منطقه تامین کنند. هدف از استفاده از انرژی تجدیدپذیر و ذخیره سازی برای ساختن سیستم های پشتیبان اضطراری برای ساختمان های کلیدی بود.

دولت وعده داد بودجه لازم را برای پروژه های برق پشتیبان در مرحله دوم برنامه بین ماه های ژوئن و سپتامبر سال 2019 فراهم کند.

اما این بودجه هیچگاه تامین نشد و مسئولین این ایالت هیچگاه دلایل آن را توضیح ندادند.

این تاخیرها بدان معنی است که بودجه پروژه های پشتیبان قبل از وقوع فاجعه آتش سوزی تهیه نشده است که باعث قطع برق در شهرهای مختلف در سراسر ایالت شد.

آتش سوزی باعث خاموشی گسترده در سراسر ایالت شده است. شرکت Essential Energy می گوید حدود ۳۷ هزار مشتری این شرکت در اوج آتش سوزی، در ایام سال نو بدون برق بودند.

نیروهای Essential Energy تلاش زیادی را برای بازیابی برق انجام داده اند و از روز سه شنبه تنها 3،300 مشتری در ساحل جنوبی بدون برق هستند.

منبع: theguardian

https://zistonline.com/vdchxzn6.23nikdftt2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما