تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب : 82000
زیست آنلاین: تغییرات اقلیمی سود کشاورزی استرالیا را طی 20 سال گذشته 22 درصد در سال کاهش داده است.
تغییرات اقلیمی سود کشاورزی استرالیا را کاهش داده است
به گزارش زیست آنلاین، در گزارش وزارت كشاورزي آمده است كه تغييرات اقلیمی، از سال 2000 باعث شده است درآمد مزارع زراعي در استرالیا را 1.1 ميليارد دلار در سال كاهش دهد.

به گفته وزارت کشاورزی این کشور، تغییرات اقلیمی طی دو دهه گذشته میانگین سود سالانه مزارع استرالیا را 22٪ یا حدود 18،600 دلار به ازای هر مزرعه  کاهش داده است.

در گزارشی که روز چهارشنبه توسط دفتر علوم کشاورزی و منابع کشاورزی استرالیا منتشر شد، نشان داد که از سال 2000 با تغییر در آب و هوا ، درآمد مزارع زراعی استرالیا به طور کلی 1.1 میلیارد دلار در سال کاهش یافته است.

در این گزارش همچنین اشاره شده است که میانگین دما از سال 1950 در حدود 1 درجه سانتیگراد افزایش یافته است.

سازمان Abares، بخش تحقیقات علوم و اقتصاد وزارت کشاورزی استرالیا، با استفاده از داده های 40،000 مزرعه، مدل آماری به نام Farmpredict را برای شبیه سازی اختلاف در بیش از 50 متغیر فیزیکی و مالی مزارع تهیه کرده است.

تنها مزارع مناطق شمالی افزایش سود ۸.۷ درصدی را تجربه کرده اند و دیگر مناطق، با کاهش چشمگیر سود مواجه شدند به طوریکه در ویکتوریا (-37.1٪) ، استرالیا غربی (-25.8٪) و نیو ساوت ولز (-25.5٪) کاهش سودآوری اتفاق افتاده است.

در ماه نوامبر دولت از تخصیص 1.5 میلیارد دلار برای رفع خشکسالی خبر داد که متشکل از یک بسته وام اعطایی 1 میلیارد دلاری برای کشاورزان و مشاغل کوچکی که تحت تأثیر خشکسالی قرارگرفته و 500 میلیون دلار برای سرمایه گذاری مستقیم در مناطق است.

منبع : theguardian

https://zistonline.com/vdcjyyeo.uqe8yzsffu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما