تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب : 81959
زیست آنلاین: دود ناشی از آتش سوزی استرالیا روز گذشته سیدنی را پوشانده و شرایط نامساعد کیفیت هوا را برای افراد محلی ایجاد کرده است بطوری که در برخی از مناطق شهر سطح آلودگی 11 برابر سطح "خطرناک" است.
آلودگی سیدنی ۱۱ برابر سطح خطرناک
به گزارش زیست آنلاین، مدیر بهداشت محیط زیست نیو ساوت ولز این دود گرفتگی را "بی سابقه" خوانده است. وی گفت این شرایط که یک ماه گذشته آن را تجربه کرده ایم، بی سابقه است و شرایط خطرناکی را برای سلامتی مردم  ایجاد کرده است. "

وی افزود، بسیاری از افراد دچار سوزش چشم، گلو و بینی شده اند، اما کسانی دچار بیماری هستند، کودکان خردسال و سالخوردگان بیشتر در معرض خطر هستند.

نقاط دیدنی مشهور مانند خانه اپرای سیدنی و پل بندرگاه در دود غلیظ ناپدید شده اند که این امر به دلیل آتش سوزی های مداوم در حومه شهر است. همچنین همه حرکت کشتی ها نیز لغو شده است.


طبق اعلام سرویس آتش نشانی روستایی NSW، همزمان با  آتش سوزی در ۸۳ نقطه در سراسر ایالت، حدود 2700 آتش نشان روز سه شنبه برای مبارزه با آتش سوزی ها در نیو ساوت ولز تلاش می کردند.


مقامات مجددا تأكید كردند كه ممنوعیت روشن کردن آتش، امروز نیز در سه منطقه شمالی و مرکزی سیدنی همچنان برقرار خواهد بود. انتظار می رود این شرایط به دلیل کاهش باد، کاهش درجه حرارت و احتمال بارندگی، طی روزهای آتی بهبود پیدا کند.

منبع : cnn

https://zistonline.com/vdcb99bw.rhb8spiuur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما