تاریخ انتشار :دوشنبه ۴ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب : 81869
زیست آنلاین: عروسک های معروف LOL در سال 2020 از پلاستیک های زیست تخریب پذیر ساخته خواهند شد.
استفاده از پلاستیک زیست تخریب پذیر در ساخت عروسک
به گزارش زیست آنلاین، عروسک های LOL Surprise، یکی از عروسک های معروف و جذاب برای کودکان است. اما این محصول مقدار زیادی ضایعات پلاستیکی غیر قابل بازیافت تولید می کند.

محبوبیت این عروسک ها به حدی است که نه تنها پنج نسخه از کیت های LOL Surprise جزو لیست صد عروسک برتر آمازون قرار دارند، بلکه در لیست پرفروش های سایر فروشگاه های اینترنتی نیز قرار گرفته اند.

انتظار می رود محصولات LOL که متعلق به گروه MGA است، امسال در آمد 500 میلیون دلاری را برای این گروه به ارمغان بیاورد. قیمت این عروسک ها از 5 تا 240 دلار است و تعداد آن از سه عدد تا 95 عدد متغییر است.

بسته بندی این عروسک ها به این شکل است که وقتی شما بسته بندی را باز می کنید با کیسه های پلاستیکی کوچکی مواجه می شوید. زمانی که کیسه های پلاستیکی را باز می کنید، یک پوشش پلاستیکی دیگر که با ماسه و قطعات پلاستیکی ریز پر شده است و هر کدام به صورت جداگانه در پلاستیک پیچیده شده اند، قرار دارد. 

"اسحاق لاریان"، مدیر عامل MGA Entertainment در گفتگو با سی ان ان گفت: ما در حال کار بر روی یک پلاستیک زیست تخریب پذیر با نام تجاری جدید برای سال 2020 هستیم.

در حال حاضر یکی از اقدامات MGA، همکاری با شرکت های بازیافت زباله برای کاهش زباله های حاصل از این اسباب بازی ها است. این شرکت قصد دارد نه تنها بسته بندی، بلکه اسباب بازی های خود را که کودکان دیگر نیازی به آن ها ندارند، بازیافت کند. مشتری های می توانند بسته بندی ها و اسباب بازی هایی که دیگر به آن ها نیاز ندارند را به شرکت های بازیافت تحویل داده یا در محل هایی که توسط این شرکت ها مهیا شده است قرار دهند.

منبع: cnn

https://zistonline.com/vdcb9wbw.rhb80piuur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما