تاریخ انتشار :شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۰
کد مطلب : 81832
زیست آنلاین: اسکوترهای برقی سازگار با محیط زیست جای موتورسیکلتهای انبوه پایتخت ویتنام را می گیرند.
یک راه حل سازگار با محیط زیست برای موتورسواری در هانوی
به گزارش زیست آنلاین، موتورسیکلت ها بر خیابان های این شهر تسلط دارند و بخشی از مناظر روزمره در پایتخت ویتنام هستند. برای بسیاری از افراد، سفر با موتورسیکلت سریعتر و البته ارزان تر است.

در این شهر  8 میلیون نفری، نزدیک به شش میلیون موتورسیکلت وجود دارد. این رقم در مقایسه با حدود 700 هزار اتومبیل موجود در شهر میزان علاقه به موتور را نشان می دهد. از مردم تا کالاها همه چیز با موتور جابه جا می شود و دیدن صحنه هایی که بار بسیاری بر یک موتور قرار دارد بسیار عادی است.

اما در حالی که این جنگجویان جاده ممکن است وسیله اصلی حمل و نقل هانوی باشد ، دولت قصد دارد تا در سال 2030 با هدف ممانعت از آلودگی و احتقان در شهر، موتورسواری را در مناطق مرکز شهر ممنوع کند.

 این امید وجود دارد که بیشتر مردم به استفاده از شبکه حمل و نقل عمومی هانوی روی بیاورند سیستمی که دولت برای اصلاح آن تلاش می کند. اما در این بین یك شركت امیدوار است ضمن ارائه یك راه حل سبز تر برای هانوی، به حفظ منظره پویای معروف خود کمک كند.

 VinFast  بازوی خودرو سازی بزرگترین شرکت ویتنام  Vingroup ، اولین اسکوتر برقی خود با نام Klara را در سال 2018 ساخت.

طبق گفته VinFast، اسکوتر برقی آنها گازهای خروجی و آلاینده های کمتری منتشر می کند. یک راه حل زیست محیطی بیشتر برای رانندگان فراهم می کند.

Klara با هر بار شارژ می تواند مسافت 90 کیلومتر را طی کند و حداکثر سرعت آن 50 کیلومتر بر ساعت است.

منبع : cnn

https://zistonline.com/vdcb5wbw.rhb8fpiuur.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما