تاریخ انتشار :دوشنبه ۶ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب : 81741
زیست آنلاین: Asda در تلاش برای کاهش استفاده از پلاستیک غیر قابل بازیافت، مشتریان خود را تشویق می کند تا کیسه های غیر پلاستیکی خود را هنگام خرید، به این سوپر مارکت بیاورند.
حرکت Asda به سمت کاهش مصرف پلاستیک
به گزارش زیست آنلاین، این شرکت که متعلق به شرکت آمریکایی والمارت است، گفته است که قصد دارد سال آینده، به مدت سه ماه بطور آزمایشی از بسته بندی قابل استفاده مجدد استفاده کند.
سخنگوی این شرکت گفت: این حرکت آزمایشی می تواند شامل خریدارانی شود که از شعبات این فروشگاه استقبال می کنند تا بتوانند با آوردن کیسه های غیر پلاستیکی، استفاده از پلاستیک را کنار بگذارند.
هدف این سوپرمارکت زنجیره ای، استفاده از مواد قابل بازیافت در حداقل یک سوم از بسته بندی های خود تا پایان سال 2020 است. طبق گفته این سوپر مارکت، رسیدن به این هدف، استفاده از تقریبا 20 هزار تن پلاستیک غیر قابل بازیافت را کاهش می دهد.
"راجر برنلی"، مدیر Asds گفت: حذف استفاده از پلاستیک های یکبار مصرف و غیر ضروری، در صدر اهدف ما و مشتریان ما است. تمرکز ما بر روی از بین بردن پلاستیک های غیر ضروری است. برای اینکه بسته بندی برای یک محصول تا جای ممکن قابل بازیافت باشد، ما راه حل های جدیدی را امتحان خواهیم کرد.
این مجموعه، از فوریه سال 2018، بیش از 6 هزار تن بسته بندی پلاستیکی را از محصولات خود حذف کرد. آن ها امیدوارند تا فوریه 2021، مجموع پلاستیک های استفاده شده در بسته بندی های خود را 15 درصد کاهش دهند و تمام بسته بندی های خود را تا سال 2025 قابل بازیافت کند.
شرکت تسکو نیز مشتریان خود را تشویق می کند تا به محیط زیست اهمیت بیشتری بدهند. این شرکت در اویل سال آینده برای مشتریان اینترنتی خود از بسته بندی های قابل استفاده مجدد استفاده خواهد که در نوع خود و در این مقیاس بزرگ، در انگلیس برای اولین بار اتفاق خواهد افتاد.
این طرح که Loop نام دارد شامل 5000 مشتری می شود که سفارشات آن ها در بسته بندی های استیل، آلومینیوم، پلاستیک ها یا شیشه های ضخیم تحویل آن ها می شود و مشتریان می توانند آن ها را به تسکو برگردانند تا بعد از تمیزکردن آن ها، برای مشتریان دیگر نیز استفاده شود. 

منبع: independent

https://zistonline.com/vdca60na.49n6y15kk4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما