تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۴۵
کد مطلب : 81696
زیست آنلاین: طبق نظریه جدید محققان دانشگاه کالج لندن، اگر آمریكا بخواهد رشد اقتصادی خود را گسترش دهد، باید پاکسازی محیط و مبارزه با تغییرات اقلیمی را كه باعث اشتغال و درآمدزایی نیز می شود، دو برابر كند.
ارزش 1.3 تریلیون دلاری اقتصاد سبز در آمریکا
به گزارش زیست آنلاین، "مارک مالسین"، یکی از نویسندگان این تحقیقات گفت: به لفاظی های سیاسی گوش نکنید. فقط به داده ها نگاه کنید و در مورد آن سخت گیر باشید و بگویید اگر می خواهیم از اقتصاد حمایت کنیم و آن را رشد دهیم و اشتغال زیادی داشته باشیم، اینجاست که "من" باید سرمایه گذاری کنم. 
سالهاست که یک مشکل فنی بزرگ در نشان دادن پیشرفت در "اقتصاد سبز" وجو دارد: ایالات متحده آمریکا آن را نمی سنجد. بخشی از تقصیرات بر گردن کنگره است که به عنوان بخشی از کاهش بودجه در سال 2013، بودجه جمع آوری داده ها برای "کالاها و خدمات سبز" را حذف کرد.
از آن زمان، برخی تحلیلگران سعی کرده اند روندهای مربوط به داده ها را بخوانند یا روش های جدیدی برای اندازه گیری صنایع سبز ایجاد کنند. برخی دیگر بر افزایش مشاغل مرتبط با انرژی پاک که توسط وزارت انرژی ایالات متحده یا منابع ایالتی ایجاد می شود تمرکز کرده اند، اما این موارد نتوانسته اند تصویر جامعی را ارائه دهند.
به همین دلیل است که ماسلین و همکاران، داده های خود در مورد اقتصاد سبز این کشور جمع کردند که حاصل از صدها پایگاه داده معمولاً خصوصی است که حاوی آمار از تجارت و معامله در دنیای واقعی می باشد. آنها نتیجه گرفتند كه تقریباً 9.5 میلیون آمریکایی یا حدود 4٪ از نیروی كار در "اقتصاد سبز" مشغول به كار هستند كه درآمد سالانه 1.31 تریلیون دلاری تولید می کنند که حدود 7٪ تولید ناخالص داخلی سالانه آمریكا است.
براساس تجزیه و تحلیل منتشر شده در Palgrave Communications، این مقدار حدود 16.5٪ از اقتصاد سبز در سراسر جهان است.

منبع: renewableenergyworld

https://zistonline.com/vdcjmmeo.uqevhzsffu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما