تاریخ انتشار :شنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب : 81666
زیست آنلاین :فعالان شورش علیه انقراض در جلوی دفتر بی بی سی در لندن تجمع کرده و از این شبکه خواستند حقایق را در مورد بحران آب و هوا اعلام کند.
برگزاری اعتراضات اقلیمی مقابل دفتر بی بی سی
به گزارش زیست آنلاین، روز گذشته، تظاهر کنندگان در جلوی دفتر این شبکه تجمع کردند و بنری را در دستان خود داشتند که بر روی آن نوشته شده بود، "بی بی سی سکوت تو مرگبار است". همچنین فریاد می زدند بی بی سی، نمیبینی؟ وضعیت اضطراری است.

پلیس بین دهها تظاهر کننده و درب ورودی ایستاده بود و سعی می کرد آن ها را پراکنده کند. اما تظاهر کنندگان قصد ترک محل را نداشتند، به همین دلیل پلیس برخی از این تظاهر کنندگان را دستگیر کرد.

این گروه از بی بی سی خواست "به وظیفه اخلاقی مهم خود برای گفتن کامل حقایق در مورد وضعیت آب و هوا و شرایط اضطراری زیست محیطی" عمل کند.

فعالان شورش علیه انقراض، با حالت تمسخر، تعداد زیادی از بولتن ها را به سبک برنامه هایی پخش می کردند که در صورت وقوع سیل انگلیس ممکن است از تلویزیون این کشور پخش شود. 

کارمندان بی بی سی از عدم امکان ورود به ساختمان خبر دادند و برخی از آن ها در توییتر وضعیت خود را اعلام می کردند که تجمع تظاهر کنندگان مانع ورود آن ها می شود.

لازم به ذکر است روز پنجشنبه، در فرودگاه لندن سیتی یکی از معترضان برای نشان دادن اعتراض خود، به بالای یک هواپیما رفت. شورش علیه انقراض از دو هفته نافرمانی مدنی برای تحت فشار قرار دادن دولت ها برای انجام اقدامات بیشتر برای مقابله با انتشار گازهای گلخانه ای استفاده می کند.

پلیس لندن از ابتدای شروع تظاهرات در اوایل هفته گذشته، بیش از هزار و صد نفر را بازدشت کرده است.

منبع: theguardian

https://zistonline.com/vdcg3397.ak9q34prra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما