تاریخ انتشار :شنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب : 81664
زیست آنلاین: دولت ترامپ روز پنجشنبه پیشنهاد داد قوانین مربوط به لوله های سربی که آب آشامیدنی را آلوده می کنند، بازنویسی شوند.
بازنویسی قوانین مربوط به آلودگی سرب در آب
به گزارش زیست آنلاین، پس از پیشنهاد ترامپ برای بازنویسی قوانین مربوط به لوله های سربی آلوده کننده آب، منتقدین می گویند این تغییرات، باعث می شوند زمان بشیتری برای تعویض سیستم های آبرسانی و لوله کشی برای جایگزینی صرف شود که همین زمان زیاد مقدار خطرناکی سرب سمی را وارد آب آشامیدنی خواهد کرد.

برخلاف عقب گرد در حوزه های دیگر زیست محیطی، دولت ترامپ مقابله با آلودگی سرب در آب آشامیدنی را در اولویت قرار داده است.

جوامع و خانواده ها در فلینت، میشیگان، نیوآرک، نیوجرسی و جاهای دیگر با مقادیر بالای سرب در آب لوله کشی و ناکارآمدی های های نظارتی برای تهدیدات سلامتی دست به گریبان اند.

سرب موجود در آب آشامیدنی با مشکلات رشد در کودکان مرتبط است و می تواند به مغز، گلبول های قرمز و کلیه آسیب برساند. وجود این سرب در آب، اغلب بوسیله لوله ها و اتصالات اتفاق می افتد.

"آندره ویلر"، مدیر آژانس حفاظت از محیط زیست در یک کنفرانس خبری به تغییراتی اشاره کرد که نیاز است سیستم های آبی مدارس و مراکز مراقبت از کودکان، به آزمایش میزان سرب موجود در آب مجهز باشند. سایر تغییرات نیازمند اقدامات مسئولان برای شناسایی مناطق با آلودگی زیاد و سخت گیری در روند نمونه برداری از آب است.

وی می گوید اگر کاخ سفید این تغییر قوانین را در نهایت تصویب کند، لوله های قدیمی سربی، با سرعت بسیار بیشتری نسبت به گذشته جایگزین خواهد شد.

شورای دفاع از منابع طبیعی به صنعت آب بیست سال فرصت داده است تا کلیه لوله های سربی در سیستم های آلوده را جایگزین کند.

منبع : apnews

https://zistonline.com/vdceep8v.jh8zpi9bbj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما