تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب : 81637
زیست آنلاین: هفته گذشته مجوز ساخت و بهره برداری چهار پروژه جدید انرژی خورشیدی در ویرجینیا صادر شد که انتظار می رود از انتشار 459 میلیون پوند گاز دی اکسید کربن در این ایالت جلوگیری کند.
حرکت ایالت ویرجینیا به سمت سبز شدن شتاب می گیرد
به گزارش زیست آنلاین، "رالف نورثام"، فرماندار ویرجینیا در بیانیه مطبوعاتی اعلام خبر صدور مجوزها که توسط اداره کیفیت محیط زیست ویرجینیا صادر شده است گفت: "ویرجینیا در حال به کارگیری انرژی خورشیدی با شتابی قابل قبول است که نتیجه آن اقتصادی پاک تر و سبز تر است. "
طبق گفته انجمن صنایع انرژی خورشیدی آمریکا، این چهار پروژه جدید خورشیدی 192 مگاوات به ظرفیت تولید برق خواهد افزود که بطور متوسط هر مگاوات می تواند برق حدود 190 خانه را تامین کند.
چهار پروژه اعلام شده به شرح زیر می باشند:  
- مزرعه دانویل که در پیتسیلوانیا در حال توسعه است و 12 مگاوات برق تولید خواهد کرد.
- دراگن فلای، که در کمپبل در حال توسعه است و 80 مگاوات برق تولید خواهد کرد.
- پروژه خورشیدی گراسشاپر که در مکلنبرگ در حال توسعه است و 80 مگاوات برق تولید خواهد کرد.
- ترنر، که در هنریکو در حال توسعه است و 20 مگاوات برق تولید خواهد کرد.
مدیر اداره کیفیت محیط زیست ویرجینیا، "دیوید پایلور"، در بیانیه مطبوعاتی گفت: در 5 سال گذشته، ویرجینیا شاهد افزایش سیستم های خورشیدی نصب شده بوده است. از آگوست امسال، ده ها پروژه کوچک در این ایالت نزدیک به 357 مگاوات برق تولید کرده اند که برای تامین انرژی مورد نیاز 86 هزار خانه کافی است.
ماه گذشته، "نورثام" دستورالعمل شماره 43 را صادر کرد که در آن خواسته شده است که 100 درصد برق ویرجینیا تا سال 2050 از منابع عاری از کربن تامین شود. در این دستور العمل آمده است که تا سال 2030، 30 درصد برق ایالت از منابع انرژی تجدیدپذیر تامین شود و تا سال 2026، 2500 مگاوات از برق تولید شده سهم منابع بادی فراساحلی باشد. بر اساس اعلام اداره اطلاعات انرژی آمریکا، در سال گذشته، تنها 7 درصد از برق ایالت ویرجینیا از منابع تجدیدپذیر تامین شد.
Dominion Energy، ماه پیش اعلام کرد که این شرکت در حال ساخت 220 توربین بادی در خط ساحلی به ارزش 7.8 میلیارد دلار است که بزرگترین توسعه نیروگاه های بادی فراساحلی در ایالات متحده آمریکا خواهد بود و پس از بهره برداری قادر خواهد بود برق 650 هزار خانه را تامین کند.

منبع: associated press

https://zistonline.com/vdcefp8v.jh8zxi9bbj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما