تاریخ انتشار :يکشنبه ۷ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب : 81599
زیست آنلاین: نخستین ایستگاه سوخت گیری مبدل گاز به الکتریسیته برای وسایل نقلیه برقی، در مریلند ایالت متحده آمریکا افتتاح شد.
ایالات متحده اولین پمپ بنزین خود را کاملاً برقی کرد
به گزارش زیست آنلاین، مانند هر تجارت جدید، دپسور دالی، صاحب این ایستگاه، کاملا آگاه است که افتتاح این ایستگاه ریسک بزرگی است که ممکن از آن استقبال نشود. دختر دبیرستانی وی، درمورد آنچه که در محیط زیست در حال وقوع است به او توضیح داد که این توضیحات به اندازه کافی قانع کننده بود به همین دلیل او تصمیم گرفت این ایستگاه را راه اندازی کند.

دالی گفت: این کار به نفع محیط زیست است. کاری که من انجام دادم ممکن است صاحبان تجارت را تشویق کند که آن ها هم این کار را انجام دهند.

در حال حاضر 20700 خودروی الکتریکی در مریلند وجود دارد.

موسسه خودروی الکتریکی و مدیریت انرژی مریلند (MEA) 87 هزار دلار برای راه اندازی این ایستگاه منحصر به فرد کمک مالی کردند.

فرماندار مریلند می گوید باعث افتخار این ایالت است که به عنوان پیشگام در انرژی های پاک و تجددپذیر، تغییرات اقلیمی و ارتقاء خودروهای الکتریکی و زیرساخت های مرتبط با آن است. این ایستگاه شارژ مبدل گاز به الکتریسیته یک مثال برجسته از تعهد ما به محیط زیست و حمل و نقل است.

این ایستگاه 200 کیلوواتی دارای چهار جایگاه است که شارژ چهار خودروی الکتریکی طی 20 تا 30 دقیقه و بصورت همزمان را ممکن می سازد. در کنار این ایستگاه یک مرکز تعمیرات نیز وجود دارد که خدماتی نظیر تعویض باتری های خوردروها را ارائه می دهد.  

منبع : edition.cnn

https://zistonline.com/vdcb9sbw.rhb89piuur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما