تاریخ انتشار :جمعه ۴ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب : 69724
یکی از دغدغه‌های جدی در این شهر جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی هم‌چنین فاضلاب بویژه در مناطق نزدیک به دریاچه زریوار است.
۲.۹ میلیارد تومان اعتبار برای جمع‌آوری فاضلاب زریوار در نظر گرفته شد
به گزارش زیست آنلاین، امیر قادری، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان، در جلسه بررسی مشکلات پروژه‌های عمرانی مریوان اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های جدی در این شهر جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی هم‌چنین فاضلاب بویژه در مناطق نزدیک به دریاچه زریوار است.

وی افزود: با توجه به اولویت‌دار بودن این مسأله، مبلغ ۲.۹ میلیارد تومان اعتبار از محل ماده ۱۰ و ۱۲ که اعتبارات حوادث است برای جمع‌آوری فاضلاب در محلات سردوشی و استادیوم و سایر نقاط هم‌جوار به زریوار در نظر گرفته شد تا شرکت آب و فاضلاب شهری استان و امور آبفا شهر مریوان طی حداکثر پنج ماه کار ساماندهی این محلات را به اتمام برسانند.

معاون عمرانی استاندار کردستان خاطرنشان کرد: مابقی اعتبار موردنیاز را نیز شرکت آبفا از محل منابع داخلی تأمین می‌کند تا با اجرای این پروژه دیگر فاضلابی از سمت شهر وارد زریوار نشود.

قادری یادآور شد: در گذشته نیز اقداماتی در خصوص جمع‌آوری فاضلاب هفت روستای ضلع غربی زریوار توسط آبفا و سپس آب و فاضلاب روستایی انجام شد و هم‌اکنون کار ساماندهی فاضلاب سه روستای ضلع شرقی در حال اجراست تا از سمت روستاها نیز فاضلاب وارد دریاچه زریوار نشود./ منبع: ایسنا

https://zistonline.com/vdchkqn-.23nwidftt2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما