تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۳۰
کد مطلب : 69633
همه مدیران لازم است که در حیطه مسئولیت خود، بر اساس اسناد بالادستی کشور و اولویت‌های تعیین شده برای بخش آب کشور، هماهنگی های لازم را با حوزه ستادی وزارت نیرو و شرکت مدیریت منابع آب داشته باشند.
ضرورت توجه مدیران به پارامترهای مختلف صنعت آب
به گزارش زیست آنلاین،عباس سروش، معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا، در چهل و سومین گردهمایی مدیران ارشد بخش آب کشور اظهار داشت: خروجی اقدامات ما باید مشخص باشد و ضمن دقت در انجام تکالیف خود، نتیجه اقدامات در بهبود شرایط حکمرانی و مدیریت آب کشور ملموس باشد.

وی با تاکید بر اینکه باید پایش کمی پارامترهای مختلف به صورت مستمر و فواصل زمانی فشرده مورد توجه قرار گیرد، گفت: اگر عملکرد ما مبتنی بر پایش و ثبت آمار و ارقام قابل محاسبه نباشد، در انجام وظایف راه به جایی نبرده و امکان حل معضلات وجود ندارد.

سروش پایش پیشرفت‌ها، عمل به سخنان و در میان گذاشتن چالش‌ها با مردم را از عوامل موفقیت و تحقق اهداف دانست و گفت: تکیه بر اعداد واقعیت ها را هویدا می‌کند و باعث می‌شود که تصمیمات بهتری نسبت به مسائل پیشرو اتخاذ کرد.

وی در پایان گفت: همه مدیران لازم است که در حیطه مسئولیت خود، بر اساس اسناد بالادستی کشور و اولویت‌های تعیین شده برای بخش آب کشور، هماهنگی های لازم را با حوزه ستادی وزارت نیرو و شرکت مدیریت منابع آب داشته باشند./ منبع: مهر

https://zistonline.com/vdcgw393.ak9yw4prra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما