تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۳۰
کد مطلب : 69546
در فاز اول ۶۴۰۰ متر و در فاز دو ۵۶۰۰ متر در خط انتقال و شبکه توزیع اصلی احداث می‌شود.
 ذخیره آب ۲هزار متر مکعبی در ۳ شهر  گتاب، خوشرودپی و گلوگاه مازندران
به‌گزارش زیست آنلاین، از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو(پاون)، پرویز یزدان، معاون مهندسی توسعه آبفای مازندران، پناه با بیان اینکه عملیات اجرایی مخزن ۲هزار متر مکعبی و ایستگاه پمپاژ گتاب به اتمام رسید، گفت: این طرح به منظور ایجاد ذخیره مطمئن،  تامین فشار و آب مناسب در شبکه توزیع اجرایی شد.

وی افزود: در راستای اجرای این طرح، ایستگاه پمپاژ و ۴۲۰۰ متر خط انتقال  و حفر  وتجهیز یک حلقه چاه با آب‌دهی ۲۵ لیتر در ثانیه نیز احداث و به بهره‌برداری رسید.

یزدان پناه تصریح کرد: در منطقه خوشرود پی به منظور تامین آب شرب مشترکین در پیک مصرف و قطع آب و اتفاقات و حوادث پیش‌بینی نشده،  احداث مخزن ۲هزار مترمکعبی، ایستگاه پمپاژ، ۴ هزار متر خط انتقال، حفر و تجهیز یک حلقه چاه با آب‌دهی ۳۰ لیتر در ثانیه  در دستور کار قرار گرفت که از سال گذشته عملیات اجرایی این طرح‌ها آغاز  شد.

معاون مهندسی توسعه آبفای مازندران، از طراحی تصفیه خانه آب به ظرفیت ۲۵ لیتر در ثانیه  در مرزیکلا خبر داد و اظهار داشت: این پروژه در مرحله طراحی و انتخاب پیمانکار قرار دارد. آب مورد نیاز این تصفیه‌خانه از طریق سد البرز تامین می شود که به همین منظور ۲هزار متر خط انتقال  نیز احداث می شود.

وی، به پروژه‌های دردست اجرا در شهر گلوگاه اشاره و تصریح کرد: در این شهر نیز به منظورتامین وتقویت فشار آب شرب مشترکین، مخزن و حصار کشی و محوطه سازی مخزن ۲هزار مترمکعبی  تست  و راه‌اندازی شد و عملیات بهسازی و مهندسی مجدد ایستگاه پمپاژ به اتمام رسید و ۲۷۰۰ متر خط انتقال نیز احداث شد و برای ادامه عملیات احداث  ۷هزار و ۳۰۰ متر خط انتقال در حال خرید لوله و اتصالات قرار داریم.

یزدان پناه، با بیان اینکه ۱۲هزار متر خط انتقال رینگ شهری با هدف تامین آب و فشار مناسب و بالانس شبکه، در بابل اجرا می‌شود، گفت: در فاز اول ۶۴۰۰ متر و در فاز دو ۵۶۰۰ متر در خط انتقال و شبکه توزیع اصلی احداث می‌شود./ منبع: انرژی امروز

https://zistonline.com/vdcjmiem.uqehxzsffu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما