تاریخ انتشار :جمعه ۳۱ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۱۵
کد مطلب : 69373
طرح آبرسانی به شهرستان شوشتر با هدف تامین، انتقال و ذخیره آب شرب مورد نیاز شهرستان شوشتر با جمعیت بالغ بر ۱۲۰هزار نفر و نیاز آبی ۵۷هزار متر مکعب در شبانه روز  اجرا شده است.
آبرسانی به شوشتر  اجرا شد
به گزارش زیست آنلاین، طرح آبرسانی به شهرستان شوشتر با هدف تامین، انتقال و ذخیره آب شرب مورد نیاز شهرستان شوشتر با جمعیت بالغ بر ۱۲۰هزار نفر و نیاز آبی ۵۷هزار متر مکعب در شبانه روز  اجرا شده است.

طرح مذکور شامل ایستگاه پمپاژ مرکزی با ظرفیت ۹۰هزار متر مکعب در شبانه روز، مخازن ذخیره و جمع کننده به حجم  ۳۰هزار متر مکعب، خطوط انتقال فولادی و GRP به طول ۲۲ کیلومتر، ساختمان‌های کلرزنی و دیزل ژنراتور، ساختمانهای جنبی اداری، نگهبانی و همچنین یک دستگاه دیزل ژنراتور به ظرفیت KVA۲۲۶۰ و تعداد شش حلقه چاه نیمه عمیق و ساختمانهای سرچاهی و تاسیسات برقی مربوطه است.

عملیات اجرایی تاسیسات این طرح  از سال ۱۳۹۲ شروع و در سال ۱۳۹۶ به پایان رسیده است.

همچنین با احداث سه حلقه چاه نیمه عمیق و تاسیسات برقی و مکانیکال مربوطه در منطقه گلالک شوشتر و اتصال به خط آب حیات، آب مورد نیاز ۹۱ روستای مسیر سید حسن تا نمره یک تامین و مورد بهره برداری قرار گرفت.

کل اعتبار هزینه شده طرح آبرسانی شوشتر و روستاهای سید حسن به میزان ۴۳۰ میلیارد ریال بوده که از محل اعتبارات عمرانی تامین شده است./ منبع: انرژی امروز

https://zistonline.com/vdchxxn-.23nwqdftt2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما