تاریخ انتشار :شنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۰۵:۰۰
کد مطلب : 69319
مشکل کم آبی و بحران آب بیش از آنکه مسئله امنیتی باشد، مسئله مدیریتی در کشور است.
بحران آب از دغدغه‌ ای امنیتی تا معضلات مدیریتی
به گزارش زیست آنلاین، بهروز نعمتی، سخنگوی هیات رئیسه مجلس، در خصوص بحران آب و اینکه تا چه میزان بحران آب به مسئله امنیتی تبدیل شده است، گفت: مشکل کم آبی و بحران آب بیش از آنکه مسئله امنیتی باشد، مسئله مدیریتی در کشور است. از این رو در جلسه غیرعلنی مجلس مقرر شد تا برنامه‌ریزی لازم در دولت برای تخصیص‌ها توزیع و تامین منابع آبی انجام گیرد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: به نظر می‌رسد مشکل مدیریتی در کشور موجب بروز مسائلی در حوزه آب شده است، از این رو قرار به تشکیل کارگروهی شد تا در دولت به ریاست معاون اول رئیس جمهور مشکلات مدیریتی آب پیگیری شود.

وی افزود: در حقیقت ضعف مدیریت و چندگانگی تصمیمات مدیریتی مصائیبی را به وجود آورده که باید به آن توجه کرد، از سوی دیگر وظایف وزارت امور خارجه و تامین حق‌آبه ایران نیز در کمیته مذکور پیگیری‌ها انجام خواهد گرفت.

سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: گزارش کمیته دولت در نهایت به مجلس ارایه خواهد شد، البته هم عرض کمیته دولت، کمیته‌ای هم در مجلس به موضوع کمبود آب و بحران آبی در کشور خواهد پرداخت./ منبع: انرژی امروز

https://zistonline.com/vdchwxn-.23nwzdftt2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما