تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۳۰
کد مطلب : 68873
زیست آنلاین: بزرگداشت روز ملی آب در ایران با شعار “نجات آب، ضرورتی ملی، رسالتی جهانی” در روز یکشنبه ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ در محل اتاق ایران برگزار شد.
برگزاری همایش روز ملی آب در اتاق ایران
 به گزارش زیستآنلاین، با توجه به اهمیت موضوع آب و کمبود یا بحران آب در جهان، لزوم افزایش فرهنگ سازی و فعالیت هرچه بیشتر مسئولین به جهت حفظ امنیت ملی و غذایی و حفاظت از منابع طبیعی و محیط زیست احساس می شود.

در همایشی که امروز که در دبیر خانه مرکز ملی مطالعات راهبردی کشاورزی و آب اتاق ایران برگزار ‌شد، در خصوص رفع بحران آب به سه محور نجات آب، ضرورت ملی، رسالت جهانی اشاره گردید و سپس از چهره های اثرگذار، کارشناسان و دلسوزان  آب کشور و محققان و دانشمندان  تقدیر گشت.

علاوه بر آن برگزیدگان سومین جشنواره ملی عکس آب نیز در این همایش معرفی شده و به تقدیر از آن ها نیز پرداخته شد.

همچنین با اشاره به پیام سرکار خانم خانم بلانکا خیمنز سیسنروس (رئیس بخش آب یونسکو و دبیر برنامه‌ی بین‌المللی آب‌شناسی) اهمیت مشارکت ها در این خصوص خاطر نشان شد.

از افراد حاضر در این همایش می توان آقایان، کاوه مدنی معاون آموزش و پژوهش سازمان حفاظت محیط زیست، غلامحسین شافعی رئیس اتاق ایران، عبدالله فاضلی  دبیر اجرایی طرح احیا و تعادل بخشی آب‌های زیرزمینی، سعداله نصیری دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو-ایران، محمود امانی طهرانی مدیرکل تدوین کتب درسی آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش، عباس کشاورز معاون زراعت وزارت جهاد کشاورزی و معاون پژوهشی مرکز ملی مطالعات راهبردی کشاورزی و آب اتاق ایران، ناصر حیدری‌پوری معاون آبخیزداری، امور مراتع و بیابان سازمان جنگل‌ها، را نام برد.

 

 

 

 

https://zistonline.com/vdcbfwb0.rhbwzpiuur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما