تاریخ انتشار :دوشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۵:۰۸
کد مطلب : 67807
شرکت آب و فاضلاب روستایی استان تهران از احداث و تکمیل ۲۶ مجتمع آبرسانی روستایی و همچنین ۱۸ پروژه تک روستایی تا پایان سال ۹۷ خبر داد و گفت: مجتمع های آبرسانی تأمین، تولید و توزیع آب شرب بهداشتی روستاها را آسان‌تر می کند.
فرآیند بهداشتی شدن آب روستاها سرعت می گیرد
به گزارش زیست آنلاین و به نقل از روابط عمومی شرکت آبفای روستایی استان تهران، رضا پوررجب با اشاره به شرایط منابع تأمین آب در سطح کشور و به ویژه استان تهران و همچنین موقعیت خاص روستاهای استان گفت: مجتمع‌های آب‌رسانی تأمین، تولید و توزیع آب شرب بهداشتی برای روستاهای تهران که گاه از جمعیت هایی اندازه یک شهر برخوردارند بسیار مطلوبتر نموده و کنترل آبرسانی به این روستاها نیز در این روش آسان‌تر می‌شود.

مدیر عامل آبفار استان تهران افزود: با اعتباری که از صندوق توسعه ملی برای طرح‌های آبرسانی در نظر گرفته شده و همچنین برنامه ریزی‌های صورت گرفته نسبت به ایجاد تأسیسات و تجهیزات آبرسانی شامل حفر و تجهیز چاه، خط انتقال، شبکه، ساخت مخازن زمینی و هوایی و فرآیند بهداشتی نمودن آب اقدام می‌کنیم.

پوررجب میزان اعتبار مصوب برای آبفا استان تهران را ۴۲۰ میلیارد ریال اعلام کرد و ادامه داد: با اتمام پروژه ها جمعیتی بالغ بر ۱۵۰ هزار نفر در سطح ۲۲۲ روستا از آب سالم و بهداشتی بهره مند خواهند شد.

به گفته وی، در سال ۹۵ تعداد ۱۳ مجتمع آبرسانی در راستای آبرسانی به جمعیت ۱۱۱ هزار نفری برای ۵۲ روستا تکمیل و به بهره برداری کامل رسید

 

 

 

https://zistonline.com/vdchq6n-.23nqvdftt2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما