تاریخ انتشار :سه شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۳:۱۶
کد مطلب : 66078
نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت: بی‌تفاوتی به وضعیت دریاچه ارومیه به قیمت ایجاد سونامی نمک تمام می‌شود.
 سونامی نمک پیامد بی‌توجهی به بحران دریاچه ارومیه
به گزارش زیست آنلاین، روح الله حضرت پور طلاتپه درباره حال و روز دریاچه ارومیه،گفت: استفاده ابزاری و سیاسی از بحران دریاچه ارومیه مانعی برای رفع مشکل این دریاچه منحصر به فرد شده است.

نماینده مردم ارومیه درمجلس شورای اسلامی، با بیان مرگ دریاچه ارومیه فرا رسیده است، تصریح کرد:دولت یازدهم مقصر ۱۰۰ درصد حال و روز دریاچه ارومیه نیست بلکه کم کاری دولت‌های قبلی نیز در شکل گیری وضعیت نامناسب دریاچه ارومیه تاثیرگذاربوده  است.

حضرت پورطلاتپه افزود: ما انتظار داشته ایم، در بودجه سال ۹۶ ردیف بودجه ای مناسبی برای احیای دریاچه ارومیه در نظرگرفته می شود  اما متاسفانه این مهم با توجه به شرایط بحرانی دریاچه ارومیه عملیاتی نشده و از همین رو باید مسئولان ذی ربط لایروبی رودخانه‌ها و ساماندهی وضعیت چاه‌های غیرمجاز را  نیز در دستور کار قراردهند.سونامی نمک در انتظار بی‌توجهی به دریاچه ارومیه است .

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، عضو کمیسیون  حقوقی و قضایی مجلس با بیان اینکه با پر کردن چاه‌های غیر مجاز اقتصاد معیشتی کشاورزان تهدید می  شود، یادآورشد: بستن چاه‌های غیرمجاز  بر اقتصاد معیشتی کشاورزان  تاثیر منفی  می گذارد زیرا تولید در بخش کشاورزی وابسته به منابع آبی است.

https://zistonline.com/vdcg7z93.ak93u4prra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما