تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۱۴
کد مطلب : 55326
رییس بنیاد جهانی انرژی گفت: بر اساس گزارش سازمان ملل متحدد درخصوص وضعیت اقلیمی جهان که اخیرا منتشر شده انتشار گازهای گلخانه ای در دنیا تا سال ۲۰۵۰ میلادی به میزان ۴۰ درصد افزایش می یابد.
افزایش ۴۰ درصدی انتشار گاز گلخانه ای تا سال ۲۰۵۰ در دنیا
به گزارش زیست آنلاین به نقل از ایرنا، &#۳۹;ولف گانگ&#۳۹; روز دوشنبه همزمان با ۲۹ دی ماه روز هوای پاک در هشتمین کنفرانس توانمند سازی منابع انسانی افزود: درصورتی که این روند ادامه یابد تا پایان سال ۲۱۰۰ میلادی انتشار گاز گلخانه ای به ۱۰۰ درصد افزایش خواهد یافت.

 وی با اشاره به اینکه ۲۵ درصد جمعیت دنیا ۷۵ درصد منابع انرژی جهان را مصرف می کنند. اظهار کرد این واقعیت جای تاسف دارد. که ۲۵ درصد جمعیت دنیا که اکثر کشورهای پیشرفته هستند بیشترین میزان منابع انرژی را مصرف کنند. وی همکاری و تعامل مناسب را بهترین راهکار برای این معضل دانست و گفت: همه کشورهای دنیا با بهره گیری ازاخلاقیات کاری باید دراین مسیر گام بردارند. تا شاهد برطرف شدن این موضوع باشیم . وی با اشاره به برگزاری همایش ها اقلیم کره زمین دراقصی نقاط دنیا بیان کرد دراین گونه همایش ها حرف های زیادی زده می شود که اغلب آنها عملی نمی شود. ادامه دارد...  https://zistonline.com/vdcaienm.49nmu15kk4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما